(xxx) wzory motocykli Heritage

1. Data: 2003-09-24 11:53:39

Temat: (xxx) wzory motocykli Heritage
Od: "Freyja" <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, szukam wzorków motocykli. Widziałam, ze Heritage ma w swojej
kolekcji te trzy:
http://www.cross-stitch-club.co.uk/heritage/groups.c
fm?HKitGroupID=19

Nie wiecie, gdzie mozna znaleźć schematy? A moze ktoś z Was ma jakieś inne?
Bedę wdzieczna za kazdy wzór, chcę zrobic prezent pewnej "osobie
zainteresowanej tematem" :)))

Pozdrawiam

Freyja (W-wa)

Jeżeli chcesz do mnie napisać, usuń WONZESPAMEM. z adresu

1. Data: 2003-09-25 05:52:21

Temat: Re: (xxx) wzory motocykli Heritage
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Motocykle prześwietne, ale są tam jeszcze stare auta i pociągi - dla
miłościnków motoryzacji, które ja również z miłą chęcią wezmę "pod igłę".
Marta (Kwidzyn)

Użytkownik "Freyja" <f...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> Freyja (W-wa)
>

> Jeżeli chcesz do mnie napisać, usuń WONZESPAMEM. z adresu

Coats
do bozeny z Krakowa
[materialy] dosc tanie kawalki aidy w Rzeszowie
[xxx] link - skleroza nie boli....
Przelicznik kolorów