Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe?

21. Data: 2004-03-22 23:15:31

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe? -> kierunek Kokotów
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> No to
> a) 24 IV
> b) 1 V (chyba nierealne)
> c) 8V (nie wiem, czy to teraz nie święto jakoweś, ale osobiście
> jestem uodporniona na wszelkie akademie "kuczci", PRL się na coś
> przydaje)

1. odpada, bo już zaklepany na wyjazd w przeciwną stronę, to może
24.04?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Kurwa-mędrzec z miasteczka Suez
Chorowała co prawda na lues,

22. Data: 2004-03-22 23:37:59

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. odpada, bo już zaklepany na wyjazd w przeciwną stronę, to może
> 24.04?

Mnie wszystko jedno, ale sklanialabym sie do 24.04

Kasia

23. Data: 2004-03-22 23:44:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c3nplo$jq$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Deklarujcie się, proszę!

Hejka. Ja się deklaruję na 24 kwietnia a mam dość daleko. :-(
Pozdrawiam odlegle Ja...cki
H.Z.: "Kapitan spuszcza się zawsze ostatni." ;-)

24. Data: 2004-03-23 00:27:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> 1. odpada, bo już zaklepany na wyjazd w przeciwną stronę

Do Unii? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2004-03-23 06:40:02

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Do Unii? :-)

W sumie, Żuławy też w Unii będą, to jak najbardziej :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz król francuski Ludwik (Louis XV)
Nakrył swą piękną magnifikę z

26. Data: 2004-03-23 06:46:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:
> W wiadomości news:c3nplo$jq$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz

> Hejka. Ja się deklaruję na 24 kwietnia a mam dość daleko. :-(
> Pozdrawiam odlegle Ja...cki
> H.Z.: "Kapitan spuszcza się zawsze ostatni." ;-)

Ja mam blisko to się dopasuję:-)
Może być 24.04.

Pozdrawiam
Marta

27. Data: 2004-03-23 07:03:17

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote in news:c3nhk9$pml$1@korweta.task.gda.pl:

> Ale w takim amoku to chyba jest i tak bez znaczenia - ja w grupie
> zazwyczaj kupuję nie to co planowałam.
> Jak Ewa pojedzie się bedę trzymać w pobliżu:-)

No.. Ja bym sobie jeszcze zamowila znaczace spojrzenia, jakby mnie lapy
zaczely swierzbic...Tylko czy Ewie wystarczy sily woli, jak bedzie
musiala pilnowac kilku/kilkunastu bab?

> PS. Do Ewy Sz. w którym terminie konkretnie nie mozesz?
> Bo dobrze by było jakiś konkretny termin ustalić?

W kwietniu nie moge w pierwszy lykend (3-4.IV), drugi lykend to
WIelkanoc, wiec zostaje albo 17.IV albo 24.IV. W maju moge 15 albo 22,
ale to jeszcze nie do konca pewne.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

28. Data: 2004-03-23 07:04:11

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał
No to
> a) 24 IV
> b) 1 V (chyba nierealne)
> c) 8V (nie wiem, czy to teraz nie święto
> Deklarujcie się, proszę!
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ja się wpisuję na 24 kwietnia:)
Gabi

29. Data: 2004-03-23 07:16:16

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Deklarujcie się, proszę!

Jak dla mnie to im później, tym lepiej.
Może koło maja mi się czas troszeczkę rozgęści.

Na razie ledwo znajduję czas na pobieżną eksterminację gwiazdnicy,
może się okazać, że znowu w ogrodzie będą się rozmnażać jeże.
W świętym spokoju, bo nikt nie będzie łaził i niczego robił...

Pojadę, nakupię doniczek a potem to wszystko będzie stało dwa lata pod
kaliną :(

Pozdrawiam
Ewa

30. Data: 2004-03-23 08:29:44

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No.. Ja bym sobie jeszcze zamowila znaczace spojrzenia, jakby mnie lapy
> zaczely swierzbic...Tylko czy Ewie wystarczy sily woli, jak bedzie
> musiala pilnowac kilku/kilkunastu bab?

postaram się patrzec znacząco, mnie szaleństwo nie ogarnia :)

mnie pasuje 24 kwiecień

pozdrawiam
Ania

jak siać bazylię?