Kto mi zrobi półki na książki - Wrocław

1. Data: 2004-11-02 18:34:32

Temat: Kto mi zrobi półki na książki - Wrocław
Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,

Poradźcie proszę jakiegoś stolarza czy firmę, która potrafi zabudować
całą (niewielką) ścianę estetycznymi półkami na książki. Mam na myśli
jakąś konstrukcję "samonośną", od podłogi po sufit, o głębokości typowej
książki, nie półki na kątownikach - to potrafię, ale nie chcę.

Przeszukałem archiwum, ale nie znalazłem żadnych adresów/same pytania.
Tak, wiem, że można samemu, ale jakoś nie czuję powołania stolarskiego...

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Tylko że ja nie wiem, czym się tutaj zabawiają, bo u nas w Homlu to się

1. Data: 2004-11-09 07:14:06

Temat: Re: Kto mi zrobi półki na książki - Wrocław
Od: "CODI" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
wiadomości news:cm8jun$88o$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> konstrukcję "samonośną", od podłogi po sufit, o głębokości typowej
> książki, nie półki na kątownikach - to potrafię, ale nie chcę.

Jeśli masz trochę wiedzy jak to zaprojektować i później zamontować to same
materiały przygotują Ci w "Zrób to sam" np na Braniborskiej lub na Ruskiej.
Jeśli nie to idź w niedzielę na targowisko na świebodzkim na część meblową.
Tam są goście którzy takie roboty na zamówienie chętnie wezmą.

PS. Omijaj ta-"picerów" oni nie potrafią tego robić :)

Pozdrawiam
CODI

Temperatury w kuchence gazowej Zanussi ZC 500 GW
Parkiet i gres jak wyrownac poziom?
plaskorzezba
rolety antywłamaniowe
okna i brak pomysłu