Kto mieszka w domu ze szkieletem stalowym (kanadyjczyk) ?

1. Data: 2002-03-02 22:26:26

Temat: Kto mieszka w domu ze szkieletem stalowym (kanadyjczyk) ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mieszka w domku ze szkieletem stalowym typu kanadyjczyk.
Tutaj jest link i opis technologii, konstrukcji
i cena.
"
Cena: dom o powierzchni 100 m kw. w stanie surowym otwartym (sam stalowy
szkielet: ściany + dach pokryty płytą
OSB) w technologii Sunday System kosztuje 36 tys. zł (w cenie 7 proc.
VAT).
"

Czy cena 36 tys. zl za 100 metrow 2 stanu surowego, otwartego to tanio
czy drogo ?
Jezeli stan zamkniety i wykonczony to nawet 300%
to i tak ok. 1000 zl / metr kw.
a to chyba jest tanio.

Jacek

1. Data: 2002-03-03 14:07:37

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz otrzymalem kilka zapytan to wysylam link do zrodel,
mam nadzieje ze ceny sa aktualne, gdyz sam chcialbym je sprawdzic
http://www.fabud.pnet.pl/tekst/technologie/stalowy.h
tm

Tak firma Centrostal jak i Amtech maja swoje strony www, ktore mozna
znalezc w wyszukiwarce Google.
A tam wiecej szczegolow.

Mnie jednak interesuje, czy ktos juz mieszka w takim stalowym
kanadyjczyku i jaki jest standard.

Jacek

1. Data: 2002-03-03 21:53:06

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos mieszka w domku ze szkieletem stalowym typu kanadyjczyk.
ROTLF MAX!!!
EXPIERD!
Domek kanadyjski ma konstrukcje drewniana!
Zastanow sie pare razy zanim cokolwiek napiszesz,
bo generalnie piszesz glupoty!
Latasz po grupach jak potluczony
i klepiesz, co Ci slina na klawiature przyniesie,
dopoki grupowicze nie poznaja sie zes jest trollem
i Cie nie plonkuja
pa jasio

1. Data: 2002-03-03 22:06:55

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj sa linki do producenta
http://smmr.emernet.pl/oferta.htm
http://smmr.emernet.pl/sunday.htm

jasio wrote:
(jak zwykle)

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Domek kanadyjski ma konstrukcje drewniana!

Jasio, idz sie wysikaj i przestan spamowac.

"
Sunday System
System ten, opracowany i od lat stosowany w Stanach Zjednoczonych polega
na wykorzystaniu przy wznoszeniu konstrukcji szkieletowej lekkich
elementów stalowych wykonywanych z zimnogiętych, ocynkowanych blach o
wysokich parametrach technicznych.
"

1. Data: 2002-03-03 22:12:55

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> jasio wrote:
> (jak zwykle)

> Jasio, idz sie wysikaj i przestan spamowac.
Sprawdz znaczenie wyrazow, ktorymi sie poslugujesz ;-)
pa
jasio

OFERTA
problemy z mrówkami, nieprzyjemnymi zapachami
Czym spryskac szyby w kabinie...?
Sciana za kaloryferem
Arts kuchnia;Meble polskie;Konstruktor;Graf kon;Plato;Wymarzony Dom;Arcon