Kto powinien dać skierowanie?

1. Data: 2002-10-24 08:49:55

Temat: Kto powinien dać skierowanie?
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jakis czas biorąc tabletki antykoncepcyjne powinno się wykonywać badania
krwi, próby wątrobowe itd. Kto powinien wypisac mi skierowanie na takie
badanie? Internista upiera się że ginekolog a ginekolog że internista, i tak
już pół roku...

2. Data: 2002-10-24 08:55:25

Temat: Re: Kto powinien dać skierowanie?
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Maj" wrote:

> [...]
> skierowanie na takie badanie? Internista upiera się że ginekolog a
> ginekolog że internista, i tak już pół roku...

Ginekolog, bo to on Ci przypisuje pigułki, a nei powienien ich zapisac
dopóki nie zobaczy takich wyników.
Zmien ginekologa.
Ale poproszony o to internista - tez nie powinien Ci odmówic.
Zmien tez interniste.

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

3. Data: 2002-10-24 09:04:08

Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ginekolog, bo to on Ci przypisuje pigułki, a nei powienien ich zapisac
> dopóki nie zobaczy takich wyników.
> Zmien ginekologa.
> Ale poproszony o to internista - tez nie powinien Ci odmówic.
> Zmien tez interniste.
>
> --
> Lia
> GG 1516512 ICQ 166035154
>
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły
chodzące po ziemi mają piękne nogi.

Ginekologa zmieniłam wczoraj (tzn. byłam na wizycie u innego) i numer się
powtórzył. Powiedział że Harmonet(bo to biorę) ma bardzo niski poziom
hormonów i właściwie takich badań się w jego przypadku nie przepisuje. Ale
oczywiście jeśli chcę mogę to zrobić na własny koszt(tak mi powiedział), a
ja tak nie chce bo uważam że mam prawo zrobic je na koszt państwa.Więc znowu
skończyło sie na niczym. Mogę co najwyżej spróbować pójść do innego
internisty. Paranoja....

4. Data: 2002-10-24 09:25:04

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Maj" wrote:

> [...]
> zrobic je na koszt państwa.Więc znowu skończyło sie na niczym. Mogę
> co najwyżej spróbować pójść do innego internisty. Paranoja....

Hmm,
dziwni lekarze,
j aostatnio zmieniałam lekarke,
i poprosiłam o przypisanie tych samych pigułek co zazwyczaj,
i ona stwierdziła, ze najpierw on asobei chce obejrzec wyniki moich prób
wątrobowych, a potem wypisze recepte.
Popytaj swoich znajomycj - moze pleca jkiegos lekarza, który zachowuje sie
odpowiedzialnie
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

5. Data: 2002-10-24 18:02:24

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Standarty postępowania stale sie zmieniaja ,zwłaszcza w dobie reformy służby
zdrowia i oszczędności.Ja biore tabletki antykoncepcyjne od 4 lat nigdy nie
dostałam skierowania na próby watrobowe.Widocznie nie obserwuje sie już
zaburzeń czynności wątroby w trakcie stosowania tej antykoncepcji .Kiedyś
wydawanie skierowań było normą-ludzie nie chodzili po porade tylko po
skierowanie,dziś za każdym skierowaniem ida konkretne pieniądze więc lekarze
musza miec powod zeby dawac kierowac na badania.jak Cie coś niepokoi to zrób
te próby prywatnie ,to nie są duże pieniądze(ok 10zł)

Gosia

6. Data: 2002-10-24 19:46:46

Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic mnie właściwie tak konkretnie nie niepokoi. Chodziło raczej o dmuchanie
na znimne. Od prywatnego, ginekologa dostałam listę badań które powinnam w
tej sytuacji wykonać. Koszt ich wyrażnie przekraczał 50 zł. Nie chodziło
tylko o próby wątrobowe ale także cholesterol, morfologię, cukier...Nie znam
się na tym ale to jest własnie to co powiedział lekarz. niestety prywatny
ginekolog nie może wypisać takiego skierowania :-( Przyjdzie bulić. jak
widzę nie ma innego wyjścia...

7. Data: 2002-10-24 21:22:41

Od: "Raf" <R...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ap9ijj$jfc$1@absinth.dialog.net.pl...
> :-( Przyjdzie bulić. jak
> widzę nie ma innego wyjścia...

Witam,

no i doklaldnie o to chodzi! - tak skostruowac system opieki zdrowotnej, aby
jak najwiecej kosztow przerzucic na pacjenta
(a wine na lekarza)
i tak pozno to odkrylas:)))

pozdrowiam

Raf

8. Data: 2002-10-24 23:04:03

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na znimne. Od prywatnego, ginekologa dostałam listę badań które powinnam
> tej sytuacji wykonać. Koszt ich wyrażnie przekraczał 50 zł.

no to wez pod uwage, ze rodzinny otrzymuje za opieke nad toba ok 48 pln/rok
(aha, na rok...) - a specjalista 30 pln.wizyte...

reszte sobie sama dopowiedz...

Adam

9. Data: 2002-10-25 09:12:49

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się na tym ale to jest własnie to co powiedział lekarz. niestety prywatny
> ginekolog nie może wypisać takiego skierowania :-( Przyjdzie bulić. jak

W sumie po co to zamieszanie skoro i tak leczysz się prywatnie, a jedna
wizita kosztuje więcej niż koszt badań.
Jeśli już byłbym lekażem, do którego przyszłabyś tylko po skierowanie, to
miałbym duże obiekcje, aby 'tylko' je wypisać. Nie wiem czemu, może to
kwestia mentalności.

Z praktyki wiem, że lekaże prywatni pracują także w szpitalach publicznych i
często każą po prostu przyjść do nich do szpitala i tam wypisują skierowania
na badania. Jeśli już płacisz lekażowi, to wybierz sobie takiego, z którym
masz najmniej kłopotów :-)

Maras

10. Data: 2002-10-25 21:07:08

Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie po co to zamieszanie skoro i tak leczysz się prywatnie,
Nie leczę się prywatnie.Tą liste dostałam można powiedzieć po znajomośći.
Od koleżanki. Nie mają więc tu do rzeczy pieniądze które wydaję na prywatne
leczenie. pozatym może bardziej chodzi tu o fakt , że jest tak a nie inaczej
i o wszystko trzeba się naprosić i nachodzić zamiast załatwić po ludzku. W
końcu nie robię takich badań co miesiąc...

mioklonie z pnia mózgu
ostatnie stadium raka
Hipotrofia
woda w kolanie