Re: Kto to powiedzial?

From: "Redart" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kto to powiedzial?
Date: Mon, 17 Nov 2008 09:24:02 +0100

Użytkownik "zielski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:pan.2008.11.16.20.19.17@zielona...
> Dnia Thu, 13 Nov 2008 23:09:05 +0100, vonBraun napisał(a):
>
> [...]
> [...]
>
> Ale czy to spostrzegane przez nas cierpienie nie jest w tym przypadku
> kolejna antropomofizacją?

> Canis lupus familiaris i postaraj się o tym nie zapominać kiedy patrzysz
> w jego oczy gdy ty jesz a on nie ;P
> Przy czym familiaris nie przekreśla canis lupus. Czyli stworzenia
> stadnego, żyjącego w sztywnych i stałych normach. Zatem, szkolenie
> układanie, uczenie czy jak to sobie nazwiemy jest głównie szkoleniem NAS,
> [...]

Dobrze powiedziane ...
Jakiś czas temu wracając z Wawy zatrzymywaliśmy się w takim dużym
McDonaldzie.
Siedzimy sobie na dworze przy dużym drewnianym stoliku.

A obok rodzinka z jakimś małym pieskiem. Straszny gwar robią. Patrzę
i oczom nie wierzę: oni tego pieska na stół, żeby się posilił. I on lata po
tym stole
i im frytki wyjada z ich talerzyków... Rozumiem, że piesek mały, no
ale ...
"Ja pierdziele ..." - tylko tyle zdołałem pomyśleć ...