Re: Kto utrzymuje KK, o Kielcach też jest.

From: "glob" <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kto utrzymuje KK, o Kielcach też jest.
Date: Thu, 19 Jan 2012 23:59:08 +0000 (UTC)

glob <f...@g...pl> napisał(a):

> Temat: Kto utrzymuje kościół? Zgadniecie? O Kielcach też jest.
> Wiadomość: Zdaniem Przeciszewskiego, likwidacja Funduszu Kościelnego zmusiłaby
> Kościół do przezwyciężenia oporu przed jawnością swoich finansów. Pozwoliłaby t
> eż płacić na Kościół tylko tym, którzy tego chcą. To jednak niezupełna prawda.
> Likwidacja FK nie zmieniłaby bowiem faktu, że wspieramy Kościół także wtedy, gd
> y nie zdajemy sobie z tego sprawy.
>
> Oto przykład: w tym roku w budżecie Ministerstwa Obrony Narodowej 20 mln 530 ty
> s. zł wydane zostanie na pensje dla księży. W polskim wojsku jeden ksiądz kapel
> [...]
ml

No widzisz Ikselcia z Kieleckiego samorządu kk zarąbał 5 milionów i ty teraz będziesz
po dziurach jeździła, więc jak urwiesz zawieszenie to idź do księdza napewno naprawi.
Jednak to państwo utrzymuje pasożyta. A za taką emeryturkę- 9 tyś. to wydaje mi się
że księdzu nie starczy, musisz mu na tacę jeszcze sypnąć, bo biedak z głodu umrze.