Re: Kto utrzymuje KK, o Kielcach też jest.

Data: 2012-01-21 07:06:55
Temat: Re: Kto utrzymuje KK, o Kielcach też jest.
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 21 Sty, 00:23, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
tml

> Przerażające jest jak doją państwo . Mnie za to coraz częściej
> przypomina się wizja z historii, z przed rewolucji francuskiej, gdzie
> lud umiera z głodu pod kościołami pełnymi ogromnego dobytku.
>
> Za to Ikselcia będzie jeździła po dziurach w jezdni, bo kk walnął z
> Kieleckiego samorządu 5 milonów.;)))

jak te dziury beda odpowiedni poswiecone, to iksa dedzie po nich
jezdzic z calym swoim oddaniem, zmieniajac odpowiednio czesto zarowno
ogumienie jak i elementy zawieszenia w swoim samochodzie. swego czasu
Henryk VIII stwierdzil ze nie da sie dobrze rzadzic panstwem, w ktorym
2/3 ziemi nalezy do kosciola, zerwal z papierzem i przejal dobra
koscielne. odtad Angli zaczela stawac sie potega polityczno-
gospodarcza. a sam Henryk mogl zmieniac zony jak mu sie podobalo.