Re: Kto wie jak mozna schudnąć??

1. Data: 2008-03-06 12:43:49

Temat: Re: Kto wie jak mozna schudnąć??
Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubie swoje kobiece ksztalty i nie mam zamiaru zawracac sobie
glowy i psuc zdrowia odchudzaniem!
Ksztalty sa teraz w modzie!
Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...
Witam Wszystkich .
http://www.e-odchudzanie.com.pl/index.php?em=paulink
a...@o...pl&id_akcja=1
zapraszam do rejestracji. Będziecie otrzymywać darmowe porady które
mogą się wam przydać przy odchudzaniu ;-) Zapisując się na niego
będziesz codziennie otrzymywać jedną część porad na swój e-mail
zupełnie za darmo.

2. Data: 2008-04-20 14:28:16

Od: "Ls" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bardzo lubie swoje kobiece ksztalty i nie mam zamiaru zawracac sobie
> glowy i psuc zdrowia odchudzaniem!
> Ksztalty sa teraz w modzie!

Mow tak sobie ;)

A sposob na odchudzanie jest bardzo prosty :
4-5 razy w tygodniu 45-50min biegania + odpowiednia dieta wyliczona i
kontrolowana najlepiej jakims kalkulatorem kalorii i dokładną wagą, +
ewentualnie jakies spalacze tłuszczu ale z prawdziwego zdarzenia z efedryną
jak ThermalPro, + do biegania pas neoprenowy (aby rozgrzac maksymalnie
brzuch), i cudów nie ma - 2-3 kilo miesiecznie spokojnie mozna zrzucic.
Zadnej filozofii, trzeba tylko miec zelazną konsekwencję o co jednak
najtrudniej. Ale rozumiem ze pytanie raczej brzmi jak schudnac aby jednak
duuuzo jesc i nic nie robic? ;)

Pozdr,L.

3. Data: 2008-04-20 19:52:22

Od: "BN" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale rozumiem ze pytanie raczej brzmi jak schudnac aby jednak
> duuuzo jesc i nic nie robic? ;)

A może tak?
http://www.allegro.pl/item350901136_algi_detox_dieta
_redukcja_cellulit_tradzi_k_.html

4. Data: 2008-04-20 20:19:04

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Ls wrote:

> [...]
> Zadnej filozofii, trzeba tylko miec zelazną konsekwencję o co jednak
> najtrudniej. Ale rozumiem ze pytanie raczej brzmi jak schudnac aby jednak

http://dietasouthbeach.net/index.php

efektu jojo nie stwierdzono. po 3 miesiacach - minus 10kg - stwierdzono.
upierdliwosci diety - nie stwierdzono.

Boska

Re: Kto wie jak mozna schudnąć??
Re: Kto wie jak mozna schudnąć??