odzywka do wlosow dla mezczyzn

1. Data: 2011-02-09 13:57:30

Temat: odzywka do wlosow dla mezczyzn
Od: "Paweł W" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktos moze polecic odzywke do wlosow dla mezczyzn? nie przeciw
siwieniu czy wypadaniu wlosow tylko taka aby wzmocnic wlosy, nadac im blasku

2. Data: 2011-02-09 17:17:29

Temat: Re: odzywka do wlosow dla mezczyzn
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Feb 2011 14:57:30 +0100, Paweł W napisał(a):

> Witam, czy ktos moze polecic odzywke do wlosow dla mezczyzn? nie przeciw
> siwieniu czy wypadaniu wlosow tylko taka aby wzmocnic wlosy, nadac im blasku

Hmmm, a do jakiego rejonu ciała? - bo skoro tak odróżniasz włosy męskie od
damskich, to może i okolica też jest ważna...

3. Data: 2011-02-09 21:52:52

Od: "Paweł W" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, a do jakiego rejonu ciała? - bo skoro tak odróżniasz włosy męskie od
> damskich, to może i okolica też jest ważna...

Na rynku sa kosmetyki dla mezczyzn i kobiet, co w tym dziwnego

4. Data: 2011-02-09 23:32:35

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł W" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> Na rynku sa kosmetyki dla mezczyzn i kobiet, co w tym dziwnego

Nie dla mężczyzn, ale unisex:
Najlepszą odżywką, która nie uczuli, nie spowoduje wypadania włosów, itd. są
surowe żółtka jajek. Weźmiesz takie żółtko, dolejesz 1-3 krople
oliwy/oliwki/oleju i kilka kropel cytryny. Wszystko dostępne we własnej
kuchni. Wymieszasz, wsmarujesz w umyte włosy i spłuczesz po 10 min.
Taką mieszankę polecają również dermatolodzy, kiedy komuś - skutkiem
uczulenia chemią - zrobią się rany na skórze głowy. Wtedy trzeba podwoić
ilość i używać również do mycia włosów. Naprawdę działa cuda :)
Jeśli obstajesz przy gotowych kosmetykach - kup proteiny jedwabne (silk
protein).

JBP

5. Data: 2011-02-13 01:02:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Feb 2011 22:52:52 +0100, Paweł W napisał(a):

> Na rynku sa kosmetyki dla mezczyzn i kobiet, co w tym dziwnego

Wszystko prócz tego, że to zwykły "chłyt marketingowy". Gdyby było więcej
płci, kazda miałaby dziś swoje kosmetyki...
Jesli chodzi o odżywki do włosów - kobiety i mężczyźni nie powinni się
kierować płcią, tylko rodzajem skóry/włosów i ewentualnymi jej/ich
dolegliwościami.

Ogólnie najlepiej jest całą rodziną po prostu używać kosmetyków dla dzieci
(najtańsze mydła, szampony, kremy) i najprostszych odżywek do włosów -
żółtko jaja plus olej rycynowy. Ta cała reszta to zwykły chłam,
przeładowany chemią.

kolczyki
Ubrania z USA - rozmiary.
krem