Kto zdal egzaminy nostryfikacyjne?

1. Data: 2002-03-09 14:03:39

Temat: Kto zdal egzaminy nostryfikacyjne?
Od: "BlueEagle" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam mlodej osoby, ktora skutecznie zdala egzaminy nostryfikacyjne i
oposcila nasz cudowny kraj, zarabia kupe kasiory i jest w stanie udzielic
jakichs wskazowek jak to zrobic.

Zdesperowana stazystka.

2. Data: 2002-03-12 03:50:32

Temat: Re: Kto zdal egzaminy nostryfikacyjne?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlueEagle" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> Szukam mlodej osoby, ktora skutecznie zdala egzaminy nostryfikacyjne i
> oposcila nasz cudowny kraj, zarabia kupe kasiory i jest w stanie udzielic
> jakichs wskazowek jak to zrobic.
>
> Zdesperowana stazystka.

szukaj na liscie dyzkusyjnej lekarzy...
a ja znam tylko takich co zdali... i zostali w kraju

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-03-12 21:56:43

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cale szczescie, ze moja uczelnia ma podpisana umowe z EU i dyplomy beda
automatycznie nostryfikowane po uzyskaniu tytulu
:)

ps. takich osob nie znam

4. Data: 2002-03-13 18:31:10

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[benY]" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> cale szczescie, ze moja uczelnia ma podpisana umowe z EU i dyplomy beda
> automatycznie nostryfikowane po uzyskaniu tytulu
> :)
>
> ps. takich osob nie znam

ciekawe ktora to AM ma podpisana taka umowe...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

5. Data: 2002-03-14 07:44:53

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawe ktora to AM ma podpisana taka umowe...
> WaldiM

Było popatrzeć na nagłówek: Wrocław. I ile pamiętam, to nie jest umowa,
tylko pozostałość po przedwojniu...
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

6. Data: 2002-03-14 07:45:20

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. i jeśli się nie mylę to podobnie Posen.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

7. Data: 2002-03-17 09:48:02

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. i jeœli się nie mylę to podobnie Posen.

a mi sie narzuca az tyle: Breslau, Posen, Stettin, Danzig :))
w Breslau bylo pełno Polakoniemców, takich śląskich emigrantow z lat 70-80, a
raczej ich dzieci - oni studiowali tutaj w ramach wymiany i potem w niemczech
nie miel zadnych problemow z podjeciem pracy. inni juz nie mieli tak kolorowo,
aczkolwiek bylo im latwiej niz np abolwentom am bialystok... i faktycznie
wszyscy podkreslali te przedwojenne "niemieckie korzenie" ...

pozdrowienia

adam

ps: ale o umowie z UE nie slyszalem - napisz cos wiecej, moze wczesniejszych
absolwentow (rocznik 95) tez to obejmuje?? :))

adam

Zwapnienie kości
Zwapnienie kości
Suplementacja-stosowanie witamin,zwiazkow mineralnych,jonow metali,przeciwutleniaczy
krztusiec
OKAZJA!!!! >>>Super ksiazki dla stud. med. i nie tylko<<< tanio!!!