Re: Kto zrobi implant?

Data: 2007-08-24 11:50:00
Temat: Re: Kto zrobi implant?
Od: "se" <s...@s...org>

To zależy na którym zębie jest implant. Jeśli zastępuje krańcowe zęby
filarowe to może boleć przy gryzieniu. Ja mam implanty na środku mostu,
którego krańcowymi filarami są naturalne zęby, i przy normalnym jedzeniu nic
mnie nie boli. Po zabiegu implantowania ból trwa dwie godziny i jest średni
(jakbyś miał ból zęba który należy usunąć). Jeśli obecny most nie zdaje
egzaminu bo jest za długi i na łuku to przynajmniej jeden implant byłby
wskazany bo inaczej rozkiwasz sobie zęby filarowe przy jedzeniu.