Która wkrętarka

1. Data: 2007-02-21 22:23:17

Temat: Która wkrętarka
Od: "Wojas" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu wkrętarki:
Mam 4 typy:

http://allegro.pl/item167634581_wkretarka_hitachi_12
v_latarka_bity_wa_wa.html

lub
http://allegro.pl/item166129495_wkretarka_2_biegowa_
14_4v_2_akumulatory_bosch.html

lub
http://allegro.pl/item167461513_wkretarka_bosch_18v_
2xaku_walizka_f_vat_nowosc.html

lub
http://allegro.pl/item168929728_wkretarka_gsr_14_4_2
_2_akum_1_5ah_bosch_profi.html

Będzie używana kilka razy w tygodniu (wiercenie, wkręcanie).

Topexy i inne shity mnie nie interesują.

Którą byście polecili?

2. Data: 2007-02-22 12:06:26

Temat: Re: Która wkrętarka
Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wszystki które wymieniłeś są naprawde extra. Tylko na własnym przykładzie
napiszę tak. Ale po co? Jeżeli nie jesteś składaczem mebli, monterem czy
kimkolwiek innym kto korzysta z takiego sprzętu przez kilka godzin dziennie
to po co Ci taki gadżet? Ja kupiłem zupełnie przypadkiem z czystej
ciekawości kiedyś w jakimś kibelmarkecie szajs za chyba 50 - kilka złotych.
Przeżyła ta wkrętarka kilka składań i rozkładań mebli, ostatnio
oregipsowania prawie połowy domu i co ciekawe jeszcze działa. A tak naprawde
poza obiciami od spadania ze stołu, drabiny działa świetnie i ma się
naprawdę wyjątkowo dobrze. Sam jestem zdziwiony. Jedyny manament to jeden
aku. Dwa to jest wymóg konieczny bo dłuższe przerwy w pracy na ładowanie aku
są poporostu stratą czasu. Wiem, że nie jest to odpowiedz na twoje pytanie,
że to Twoja kasa i zrobisz z nią co chcesz ale rozważ taką opcje. Z resztę
kasy możesz sobie kupić inny przydatny sprzęt.

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

3. Data: 2007-02-22 12:40:55

Od: "Wojtek" <a...@a...lo> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> twoje pytanie, że to Twoja kasa i zrobisz z nią co chcesz ale rozważ taką
> opcje. Z resztę kasy możesz sobie kupić inny przydatny sprzęt.

Można tak powiedzieć że przydałaby się mi w pracy do montowania anten.
(dorywczo ale dosyć czesto)

4. Data: 2007-02-22 13:39:17

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Można tak powiedzieć że przydałaby się mi w pracy do montowania anten.
> (dorywczo ale dosyć czesto)

No jak dobrze myślę to do takiego montażu wychodzi gór kilka wkrętów a do
wiercenia to i tak wkrętarka średnio się nadaje, tym bardziej w ścianach.
--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

5. Data: 2007-02-23 07:58:03

Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojas wrote:
> Będzie używana kilka razy w tygodniu (wiercenie, wkręcanie).
> Topexy i inne shity mnie nie interesują.
> Którą byście polecili?

polecam DeWalt albo Makite
Obie sa bradzo dobre, ale chyba jednak taniej wyjdzie Makita
Konkretnie ten model:
http://allegro.pl/item166382557_makita_6270_wiertark
a_wkretarka_faktura_gwarancj.html
mam i uzywam od roku.
Moze przy takiej pracy nie potrzebujesz wkretarki za 500 zl, ale chwyc
ja do lapy ;), odloz (wywazenie - nie przewraca sie), pomanewroj,
poprzelaczaj kierunek obrotów (wygodnie jedna reka), naciesz sie z
dlugiego czasu trzymania baterii ;) i nie bedziesz juz chcial jakichs
tanich "jednorazowek". Polecam ta maszynke. Sam nie uzywam jej zawodowo.
Kupilem, zeby wykonczyc wlasne poddasze (przykrecanie rigipsow i inne
prace remontowe we wlasnym zakresie)

--
sh

Zakup sprzętu do kuchni
Ksiega wieczysta a garaz
zmywarka z doprowadzeniem cieplej wody
opinie o lodówkach INDESIT ?
sprzedaje mieszkanie w Warszawie - na jakich portalch to ogłosić ?