Ktora zmywarke wybrac?

11. Data: 2007-01-03 20:03:49

Temat: Re: Ktora zmywarke wybrac?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> Jeżeli "auto" oparte jest na optoelektronicznym (he, he, marketing ;)) czujniku
zabrudzenia wody, to w praktyce nieco
> szybciej myje niż 'sztywny' program.
Albo 3 razy dłużej - jeśli np. włożysz do zmywarki kubek z fusami
od kawy lub naczynie z resztkami ciasta na naleśniki... Optyka wtedy
świetnie przedłuża mycie :-(
Ja wybrałabym model z linka nr 1. Brak czasowego opóźnienia
włączania można łatwo wyeliminować stosując elektroniczne
urządzonko za 30 zł przed wtyczką - patrz Praktiker, Obi. Castorama
itp.

12. Data: 2007-01-04 18:11:44

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak wybrałem zmywarkę z drugiego linka. Rozmawiałem ze sprzedawcą ze
sklepu www.interav.pl (tam kupowałem), który po prostu sprawdził w
dokumentacji bosch-a, że zmywarka z linka nr 2 ma oferuje wszystkie
funkcje, które wydają się być istotne, zaś ta najdroższa poza ładniejszą
obudową ma praktycznie to samo, ale nie ma funkcji 1/2 wkładu, która
ponoć jest przydatna. Dlatego nie było sensu przepłacać. Trochę za
szybko na ocenę zmywarki, ale po pierwszym myciu jestem zadowolony -
naczynia są ładnie umyte, bez smug i zacieków. Fakt, że dość długo trwa
zmywanie, bo ponad 2 godziny, ale i tak będę nastawiał mycie jak
wychodzę z domu (tak jak od lat robię pranie), więc ani czas ani hałas
nie są przeszkodą. Zastanawiam się tylko, dlaczego dopiero teraz kupiłem
zmywarkę, już dawno trzeba było o tym pomyśleć :)

A, jeszcze słowa pochwały dla sklepu internetowego. Chyba mają jeszcze
mało klientów, bo sprzedawca był na tyle miły, że zadzwonił do mnie 2
dni przed umówionym terminem, że właśnie przyjechał sprzęt i jeśli chcę,
mogą dostarczyć go w tym samym dniu o dogodnej dla mnie godzinie. Za
płatność przy odbiorze i dowóz w obrębie Wrocławia nie pobrali żadnych
dodatkowych opłat, a cena w porówaniu z np. hoopla.pl czy rtv-euro była
dość zbliżona (w moim mniemaniu dla różnic <5% nie ma co wydziwiać).

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc w wyborze. Pozdrawiam, geyb

13. Data: 2007-01-05 10:11:45

Od: "RF" <f...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał w wiadomości

> oprócz tego:
> 4. raz na miesiąc - płyn do mycia zmywarek - taka buteleczka na jeden raz
> (zmywarka myje się sama)

Kupiłem kilka miesięcy temu ten płyn i do tej pory go nie użyłem. Zmywarkę
Bosha mam od roku i jak do tej pory w środku wygląda jak nowa. Czy u Ciebie
rzeczywiście jast potrzeba tak częstego używania tego środka, czy robisz to
profilaktycznie?

Pozdrawiam,
RF

14. Data: 2007-01-05 10:36:49

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Do samozadowolenia tylko...
JaC

> nie ma funkcji 1/2 wkładu, która ponoć jest przydatna.

It has removed 2874 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

15. Data: 2007-01-05 12:33:19

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RF" <f...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bosha mam od roku i jak do tej pory w środku wygląda jak nowa. Czy u
> Ciebie rzeczywiście jast potrzeba tak częstego używania tego środka, czy

Może dokładnie co miesiąc tego nie robię, ale po pewnym czasie używania
zmywarki w środku robi się nieprzyjemny zapach. Naczynia po umyciu również
zaczyna być czuć wodą z jeziora. ;) To znak żeby użyć płynu do mycia
zmywarki.

Jak używać zmyarki - co robimy źle?...
strona dla majsterkowiczów
jak prawidlowo palic w kozie, zeby bylo bezpiecznie, ekonomicznie itp?
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !
gdzie fotele w tym stylu?