Ktoś nie zdzierżył...

61. Data: 2016-06-12 04:01:44

Temat: Re: Ktoś nie zdzierżył...
Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 08:22 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> Głupiś.

Debil żeś parobku.

--
stevep

62. Data: 2016-06-12 04:02:50

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 08:27 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> To nie ja kwestionuję lecz Tobie podobni.
>
> A może mu zazdrościsz...?
> Zazdrość to prymitywne zjawisko szczególnie popularne w polskiej nacji.
> Zgnoić tych, którzy się czymś wyróżniają i wybujają na wolność.

Nie wiedziałem, że jesteś aż tak zidiociały.

--
stevep

63. Data: 2016-06-12 04:35:02

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 08:14 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> Nie, nie głosowałem.

Będziesz żałował do końca życia, podobnie jak i tego, że się nieożeniłeś.

--
stevep

64. Data: 2016-06-12 07:37:41

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stevep pisze:

> Będziesz żałował do końca życia, podobnie jak i tego, że się nie ożeniłeś.

Co Ty nie powiesz. ;-)

Widać, że wszystko jeszcze przede mną. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

65. Data: 2016-06-12 07:39:11

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stevep pisze:

> Idiotyzm i słoma z butów wychodzi w najczystszej postaci.

U kogo?

66. Data: 2016-06-12 07:41:49

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stevep pisze:

> Hmmm, ta którą głosi twój guru - straszny dziadunio?

Ne mam żadnego guru - kieruję się własnym rozumem i Wiedzą.

67. Data: 2016-06-12 07:45:06

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stevep pisze:

> Debil żeś parobku.

Zabolało? Wykaż więc czasem empatię zanim bluzgniesz.

68. Data: 2016-06-12 07:48:00

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stevep pisze:

> Nie wiedziałem, że jesteś aż tak zidiociały.

Możesz "pogłębić" swą wiekopomną myśl?

69. Data: 2016-06-13 03:10:53

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 07:37 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> Co Ty nie powiesz. ;-)
>
> Widać, że wszystko jeszcze przede mną. :-)

Tia, zupełnie jak przed strasznym dziaduniem.

--
stevep

70. Data: 2016-06-13 03:11:28

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora