Ktoś szukał orientalnych zapachów :)

1. Data: 2005-11-10 21:14:57

Temat: Ktoś szukał orientalnych zapachów :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaryzykowałam w ciemno (no, po sprawdzeniu "pachnącej strony", która
pachniała, jak się okazało zupełnie inaczej) i zamówiłam z Oriflame'u ichni
nowy zapach Nomadic Her. Nazwa straszna, ale zapach - marzenie. Jest w nim
trochę kadzidła, jest ciepły, zmysłowy, nasycony, właśnie taka kwintesencja
orientu. Super! Niestety z trwałością u niego marnie. Jakby był trwalszy to
chyba bym kupiła za zapas.
W każdym razie jakby ktoś szukał, to ma kolejną propozycję :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-14 10:37:35

Temat: Re: Ktoś szukał orientalnych zapachów :)
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> W każdym razie jakby ktoś szukał, to ma kolejną propozycję :)

Podobnie nowy zapach Yves Rochera - Voile d'Ambre. Kojarzy mi sie z
popularnym kiedys Cafe Cafe. Dla mnie troche za ciezki, ale ja ogolnie
nie przepadam za takimi ,,ciezkimi'' zapachami.

th

Wizazystki szukam - Krakow
Dietetyk.
Leczenie przetluszczajacej sie skóry