Kuchenka - Amica czy Mastercook i inne...

1. Data: 2002-11-22 11:21:16

Temat: Kuchenka - Amica czy Mastercook i inne...
Od: "Henry\(k\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam na oku kuchnię Mastercook'a gazowo-elektryczny MK-3469. Ma fajną funkcję
cyfrowej regulacji i wyświetlania temperatury. Ma może ktoś taki model i
może się coś na jego temat wypowiedzieć?
Szukałem wśród Amiki i jest coś takiego ale z sondą do potraw no i droższa
oczywiście (K51800). Inne nie mają żadnego wskaźnika aktualnej temperaturki
tylko pokrętło do jej nastawiania. Pozostałe funkcje podobne (zapalacz w
pokrętle, zabezpieczenie przeciwwypływowe, piekarnik wielofunkcyjny, rożen,
itp.)
Czy nie brakuje Wam w kuchenkach bez cyfrowego wyświeltania temperatury
takiego wskaźnika?
A jak spisują się wkłady katalityczne jeśli je macie?

Mam na kuchenkę max 1400PLN, ma być prezentem dla mamy, bo teraz gotuje na
starej gazowej "Ewie" czy jak jej tam, ale ona ma wskaźnik temperatury w
drzwiczkach. Teoretycznie tutaj ile ustawie tyle mam, ale przyzwyczajenia...
No i jak z dokładnością takiej gałki?

Pozdrofka

--
Henry(k)

Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu usuń cyfrę 8.

1. Data: 2002-11-23 07:24:33

Temat: Re: Kuchenka - Amica czy Mastercook i inne...
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Henry(k)" napisał(a):

> [...]
> cyfrowej regulacji i wyświetlania temperatury. Ma może ktoś taki model i
> może się coś na jego temat wypowiedzieć?

Mam ten model. Regulacja jest OK - ustawiasz temperaturę i nic Cię nie
obchodzi. Dodatkowo możesz podglądnąć sobie temperaturę aktualną.

> No i jak z dokładnością takiej gałki?

Przeregulowanie jest, algorytm sterowania nieco gubi się przy piekarniku
zapakowanym na full, i w efekcie maksymalna temp. osiągnięta jest nawet
10 st. większa od zadanej. Przy pojedynczym wypieku przeregulowanie jest
mniejsze, rzędu 5-7 stopni.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-11-25 08:04:16

Od: "Henry\(k\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

> Mam ten model. Regulacja jest OK - ustawiasz temperaturę i nic Cię nie
> obchodzi. Dodatkowo możesz podglądnąć sobie temperaturę aktualną.

Dzięki.
Kupiłem w promocji za 1199PLN. Świetna cena.

Pozdro.

--
Henry(k)

Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu usuń cyfrę 8.

Czy ktoś kupował w sklepie internetowym ARA?
Remont
Pralka Candy ACS/CBL
Zmywarka Whirpool ADP 5966 opinie ?
pcv