Kuchenka elektryczna (piekarnik + plyta grzewcza)

1. Data: 2005-08-16 13:18:50

Temat: Kuchenka elektryczna (piekarnik + plyta grzewcza)
Od: "tomek." <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Niebawem przeprowadzam sie do nowego mieszkania, do ktorego bede musial
zakupic kuchenke elektryczna. Mieszkanie jest nowe, wiec cala kuchnia bedzie
do robienia od podstaw, dlatego zdecydowalem sie na kuchenke
(piekarnik+ceramiczna plyta grzewcza) pod zabudowe. I stad moje pytanie,
jaki model i na jakie koszta sie przygotowac?
Nie zalezy mi na zadnych wynalazkach typu sensory, czujniki i inna
elektronika w kuchence. Wystarczy by byla prosta, ladna i energooszczedna
(klasy A).
W Euro AGD (Szczecin) wolnostojący Mastercock kosztuje 1900pln, ale pod
zabudowe wybór jest niewielki a ceny znacznie wieksze. W MediaMarket ceny
jeszcze wieksze, a wydawac by sie moglo ze wersje "pod zabudowe" beda
tansze.
Możecie mi polecic jakis model wraz z orietacyjna ceną, i w sieci jakich
sklepow najlepiej kupic?

pozdrawiam wszystkich
tomek
Szczecin

2. Data: 2005-08-16 13:35:29

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o blat to raczej sugerowalbym przelaczniki dotykowe -- duza
wygoda

jesli chodzi o piekarnik to wygodne sa polki wysuwane razem z drzwiami

pozdrawiam WM

3. Data: 2005-08-16 14:11:21

Od: "tomek." <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o blat to raczej sugerowalbym przelaczniki dotykowe -- duza
> wygoda

Czy te modele są OK?
http://www.e-agdrtv.pl/opis.php?iz=41710&gd=zabudowa
_kuchnie_elektryczne
http://www.e-agdrtv.pl/opis.php?iz=41711&gd=zabudowa
_kuchnie_elektryczne
Cena nawet po doliczeniu 60 zł kosztów transportu wydaje się atrakcyjna w
porównaniu do sklepowej.

> jesli chodzi o piekarnik to wygodne sa polki wysuwane razem z drzwiami

z piekarnika kozystam nie czesciej niz 1 (raz) w miesiacu :)

dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
tomek.

okna pcv
Wyburzanie sciany - ile to roboty ?
CZy jest coś takiego jak flamaster do fugi?
Szukam uchwytu do słuchawki od prysznica...
Rozbiórka domku działkowego