Kuchenka i lodowka

1. Data: 2002-07-03 21:24:01

Temat: Kuchenka i lodowka
Od: Jacek Guzik <u...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,

Mam pytanie o jakosc i doswiadczenia z uzytkowaniem nastepujacych
sprzetow kuchennych:
1. kuchenka elektryczna (piekarnik/plyta) CANDY CI 5412/PVS 606
2. kuchenka j.w. WHIRLPOOL AKZ 201/AKR 105
3. kuchenka j.w. AMICA HK1700
4. lodowka Liebherr KGT 4031
5. lodowka Whirlpool ARZ 535

Zastanawiam sie nad zakupem kuchenki i lodowki wiec przezywam
rozterki, ktore sprzety wybrac. Bede wdzieczny za wszelkie uwagi.

Pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2002-07-04 05:03:44

Temat: Re: Kuchenka i lodowka
Od: "Daniel S" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Guzik" <u...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie o jakosc i doswiadczenia z uzytkowaniem nastepujacych
> sprzetow kuchennych:

> 3. kuchenka j.w. AMICA HK1700

mam, uzytkuje od 7 miesiecy. Bez zarzutow, polecam. Sprawdz czy pokretla
temperatury chodza bez zarzutow, czy nie wystepuje opor przy ich
przekrecaniu.

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-07-04 05:16:59

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Może nie dokładnie na temat ale ja mam kuchenkę amica HK 18.... ETHNO. Nie
mam przy sobie symbolu. Cecha charakterystyczna - zamiast odbijającej
światło powierzchni ma matowe szare rysunki stylizowane na malowidła
naskalne. Jeśli masz okno w takiej pozycji że światło będzie odbijało się od
płyty to będzie niestety widać plamy, chyba, że potrafisz gotować tak że nic
nie kapnie Ci na płytę. Polecam szczególnie, myje się b łatwo nawet
przypaloną plastikową gąbkę udało mi się "zmyć" w 5 minut. Moim zdaniem w
płycie ważne są tylko parametry i wygląd - nie producent bo ten jest jeden
dla większości modeli.

1. Data: 2002-07-04 06:15:06

Od: "Marcin" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy zauważyłeś jakieś wady tych malowideł naskalnych? Podoba mi się ta
płyta, ale nie wiem jak się będzie zachowywać w użytkowaniu. Ponadto, czy 4
pola high light i pole typu brytfanna są niezbędne, czy też nieco skromniej
wyposażona kuchenka byłaby równie dobra?
Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2002-07-04 07:19:42

Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam lodówki LIEBHERR-a. Sa wprawdzie dość drogie, ale wysokiej
klasy. Sam użytkuję taką od czterech lat i jestem bardzo zadowolony.

---------------------
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2002-07-04 07:55:22

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi. Zastanawiam sie nad Liebherem, ale jednym z tanszych -
modelem KGT 4031 za ok.2100. Ciekaw jestem jaki model Ty masz? Skoro ten Liebherr
jest wrecz tanszy od podobnych Whirlpooli co jest w nim nie tak. Czy glosno
pracuje czy co innego? Jego zdolnosc zamrazania jest calkiem dobra 18kg/dobe.
Co moze byc w nim nie tak, ze jest za taka kase? Troche to wyglada na szukanie
dziury w calym, ale 'biedny nie moze sobie pozwolic na tanie rzeczy' ;-)

Pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2002-07-05 06:05:35

Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jul 2002 09:55:22 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

>Dzieki za odpowiedzi. Zastanawiam sie nad Liebherem, ale jednym z tanszych -
>modelem KGT 4031 za ok.2100. Ciekaw jestem jaki model Ty masz?

Nie najnowszy KDS 3134.

Pozdrowienia
Jędrek

Kuchenka i lodowka