Kuchenka indukcyjna za 70 zł

1. Data: 2009-04-21 05:58:26

Temat: Kuchenka indukcyjna za 70 zł
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W Makro staniała kuchnia indukcyjna Alaska. Zakupiłem taką, kiedy jeszcze
kosztowała 150 zł. Moim zdaniem jest to świetny produkt na test dla osób,
które nie wiedzą, czy się zdecydować na indukcję. Można sobie wypróbować
garnki i przekonać się o zaletach kuchenki.
Już mam zakupioną płytę Teki do zabudowy, a poczciwa ;-) Alaska będzie
schowana jako zapasowa gdybym potrzebował więcej pól. :-)
Polecam wszystkim zastanawiającym się nad indukcją zainwestowanie tych
głupich 70 zł i kolejnych 30-40 zł na garnek Steinbacha.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2009-04-21 07:44:53

Temat: Re: Kuchenka indukcyjna za 70 zł
Od: "MarkX" <hk@.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gsjne3$a56$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
>które nie wiedzą, czy się zdecydować na indukcję. Można sobie wypróbować
>garnki i przekonać się o zaletach kuchenki.

W ktorym Makro? Nie widze w gazetce.

pozdrawiam
MarkX

3. Data: 2009-04-21 07:58:05

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkX" <hk@.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gsjne3$a56$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> W ktorym Makro? Nie widze w gazetce.

W Zielonej Górze. Bez gazetki kup. :-)

4. Data: 2009-04-23 10:43:14

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jasiu - czy możesz ją zważyć?
Myslę o zabieraniu na wakacje.
Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji ciężkie są?
JaC

-----

5. Data: 2009-04-23 11:53:29

Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

> Myslę o zabieraniu na wakacje.
> Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji
> ciężkie są? JaC

Właśnie poleciałem i kupiłem. Jest bardzo lekka i w miarę cieńka (jak dwa
laptopy). :)
W pierwszym momencie zaskoczyła mnie straszna "plastikowość" tego
urządzenia, ale skoro samo z siebie nie generuje ciepła... ;)

Artur

6. Data: 2009-05-05 19:53:25

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gsjne3$a56

> Polecam wszystkim zastanawiającym się nad indukcją zainwestowanie tych
> głupich 70 zł

a ta kuchenka nie ma uziemienia - nie potrzebuje?

7. Data: 2009-05-05 22:41:29

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gsjne3$a56

> a ta kuchenka nie ma uziemienia - nie potrzebuje?

Nie. Brak części metalowych dostępnych użytkownikowi.

8. Data: 2009-05-06 20:02:23

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gsjne3$a56

> 30-40 zł na garnek Steinbacha.
na sztuki się je tez kupuje (nie w zestawach)?

9. Data: 2009-05-06 20:22:00

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gsjne3$a56

> na sztuki się je tez kupuje (nie w zestawach)?

tak]

10. Data: 2009-05-08 18:13:20

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gtsrl0

> tak]

mógłbyś wspomnieć w jakiego rodzaju sklpach te Stainbachy (na sztuki) - czy
w w marketach, czy w typowych AGD - troszkę mało czasu, by połazić i
powęszyć

problem z administracja budynku (s.mieszk)
Piekarnik z mikrofalą ''Samsung''
Gdzie kupić klej Murexin LE 555 lub Uzin MK 73 ?
REFLEKSJA...
hustawka ogrodowa