Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?

1. Data: 2009-08-03 22:26:40

Temat: Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?
Od: "JA" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie zostałam NIE-szczęsliwą posiadaczką kuchenki mikrofalowej Amiki do
zabudowy i nie wiem,co się dzieje:
-przy otwieraniu drzwiczek zapala sie światło i słychac prace kuchenki,wentylator?

Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

prosze o radę
R.

2. Data: 2009-08-03 22:59:57

Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa-co się dzieje?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JA <n...@i...pl> wrote:

> Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

Ten (i wszystkie pozostałe mi znane, przynajmniej jeśli chodzi o
światło) typy tak mają, światło przy otwarciu drzwiczek zapala się
mniej więcej z tych samych tajemniczych powodów, co przy otwarciu
drzwi lodówki, a wentylator się włącza, żeby wymusić ruch powietrza
i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że
generator mikrofal w tym momencie pracuje.

J.

3. Data: 2009-08-04 06:49:38

Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JA" < napisał

> [...]
> kuchenki,wentylator?
>
> Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

RTFM oraz blond farba na włosy.
Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może
nawet wymienia na nową :>>

pozdrawiam

dziobak

4. Data: 2009-08-04 07:36:50

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja
obsługi która czasami warto przeczytać.

Cezar

5. Data: 2009-08-04 10:00:32

Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> szukaj wiadomości tego autora

kobita się pyta a wy ją od blondynek .... nieładnie

--
jacek

6. Data: 2009-08-04 18:29:23

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JA" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kuchenki,wentylator?
>
> Nie wiem,czy "ten typ tak ma" czy coś jest nie tak:(

Światełko jak w każdej innej mikrofali.
Wentylator w celu chłodzenia - sprzet do zabudowy tak ma. Miałem
wolnostojący piekarnik i był cichy, teraz w zabudowie też wiatrak sobie
powiewa :)

Inna sprawa jak warkot wentylatora jest nie do zniesienia, to wtedy coś z
nim nie tak i reklamować sprzet

Pozdrofka

--
Irokez

7. Data: 2009-08-06 08:47:20

Od: "JA" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "JA" < napisał

> RTFM oraz blond farba na włosy.
> Chociaż z drugiej strony jak zaniesiesz nie do serwisu to przyjma a może
> nawet wymienia na nową  :>>

Swietna rada,dzięki,jak widać,faceci tylko to potrafią-wyśmiać i obrazić.
Gratuluję kultury...

8. Data: 2009-08-06 08:48:52

Od: "JA" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak Blond farba to będzie to . Jest jeszcze cos takiego jak instrukcja
> obsługi która czasami warto przeczytać.
>
> Cezar

Jest też coś takiego,jak kultura...
Instrukcję znam niemal na pamięć,nie ma tam na ten temat informacji.
Warto przypomniec sobie zasady dobrego wychowania.

9. Data: 2009-08-06 08:52:53

Od: "JA" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiewa :)
>
> Inna sprawa jak warkot wentylatora jest nie do zniesienia, to wtedy coś z

Z mikrofali korzystać od co najmniej 8 lat i jedynie po otwarciu drzwiczek
zapalało sie światło,a stąd moje pytanie,ponieważ po zainstalowaniu nowej
zabudowy kuchni i sprzętu wysadza korki,więc muszę dojść,gdzie jest
przyczyna,ponieważ instalacja elektryczna była sprawdzana tydzień wcześniej i do
czasu zainstalowania nowych sprzętów wszystko było OK.
Dziękuję za życzliwość i konkretną odpowiedź:)
J.

10. Data: 2009-08-06 08:55:43

Od: "JA" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i szybsze wietrzenie komory. Szum absolutnie nie oznacza, że
> generator mikrofal w tym momencie pracuje.

Serdecznie dziękuję,co do światała,nie miałam wątpliwości,zastanawiałam sie
tylko,czy szum to tylko wentylator,czy też mikrofale,a po zainstalowaniu nowej
kuchni wysadza mi korki,więc myślałam,ze coś nie tak z kuchenką,ponieważ
instalacja elektryczna była sprawdzana tuż przed zainstalowaniem kuchni.
Pozdrawiam,miłego dni,J.

przydomowa oczyszczalnia - kilka pytań
punktowo zdarty lakier z podlogi
Lakier w sprayu do metalu