blat w łazience

1. Data: 2009-08-02 10:12:43

Temat: blat w łazience
Od: "Judyta" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuję pomysłu z czego można zrobić blat w łazience o długości 230cm (to
szerokośc łazienki) i grubości 5cm (może być cieńszy) i ewntualnie, jak go
zamocować, na którym będą stały 2 umywalki nablatowe. Blat ma mieć grubość
ok. 5cm i być obłożony płytkami takimi, jak fragment ścian.
Ekipa mi mówi, że się nie da i taki blat powinien mieć grubość ok.10 cm :(,
chyba że może być z kamienia, a mnie się marzy i pasuje max.5cm obłożony
płytkami.

pozdrawiam
Judyta

2. Data: 2009-08-02 13:58:19

Temat: Re: blat w łazience
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 12:12, "Judyta" <j...@j...pl> wrote:

> chyba że może być z kamienia, a mnie się marzy i pasuje max.5cm obłożony
> płytkami.

Paskudne. A'la prosektorium. Zrób z naturalnego kamienia (tylko
granit, nie ryzykuj marmuru - rozpuszcza się od kwasów) lub zamów
syntetyk. Bez obkładania niczym.

3. Data: 2009-08-02 14:04:23

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Paskudne. A'la prosektorium.

bylas kiedys w prosektorium?
tu masz przyklad, jak to wyglada
http://foto.m.onet.pl/_m/6b901a30bed69789d516d69d3aa
c956b,14,19,0.jpg
znajdz 100 roznic miedzy tym o czym pisze Judyta i ty

co do plytek i blatu... chyba podstawowe pytanie, ile bedzie punktow
podparcia - tylko po bokach? czy tez beda jakies scianki podtrzymujace w
srodku? Bo jezeli beda - to pewnie ze wszystkiego mozna zrobic ;-)
Jak nie to gorzej, trzeba by znalezc sztywny material, ale dac sie da
(a chocby stelaz stalowy wprowadzony w sciany)

Sierp

4. Data: 2009-08-02 17:17:58

Od: "Judyta" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" >
> [...]
> Jak nie to gorzej, trzeba by znalezc sztywny material, ale dac sie da
> (a chocby stelaz stalowy wprowadzony w sciany)

dzięki wielkie :)
Blat będzie 'wychodził' w sumie z 3 ścian: bocznych i tej co za nim. Żadnych
podpórek nie przewiduję, co więcej pod nim mają być 2 rzędy szuflad (po 5 w
jednym rzędzie) 'zawieszone' w powietrzu, ale to już póxniej ;)

do ikselki: płytek, które kojarzą się w jakikolwiek sposób z prosektorium
nie używa się od średniowiecza :)

pozdrawiam
Judyta

5. Data: 2009-08-02 19:02:11

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Judyta wrote:
> [...]
> powinien mieć grubość ok.10
> cm :(, chyba że może być z kamienia, a mnie się marzy i pasuje

imho taki cienki blat to bym zrobił z betonu na etapie murowania scianki
działowej.

6. Data: 2009-08-02 19:03:19

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Judyta wrote:
> [...]
> Żadnych podpórek nie przewiduję, co więcej pod nim mają być 2 rzędy
> szuflad (po 5 w jednym rzędzie) 'zawieszone' w powietrzu, ale to już

jak pisałęm najlepszy byłby z betonu zbrojonego wpuszcozny we wszytskie
sciany.

7. Data: 2009-08-02 20:39:32

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor pisze:
> jak pisałęm najlepszy byłby z betonu zbrojonego wpuszcozny we wszytskie
> sciany.

a cuś takiego?
http://www.manex.pl/nowa/oferta1.php?id=60
Bo dwuteownik będzie chyba już za wysoki...

Wpuszczone w obie sciany 4 sztuki pewnie wytrzymają, na to jakies
podłoże dobrze i sztywno przytwierdzone (płyta OSB? kartongips?) i płytki.
Aczkolwiek to tylko pomysł, specem nie jestem, więc z jakimś specem to
trzeba skonsultować

Sierp

8. Data: 2009-08-02 20:58:10

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> [...]
> podłoże dobrze i sztywno przytwierdzone (płyta OSB? kartongips?) i
> płytki. Aczkolwiek to tylko pomysł, specem nie jestem, więc z jakimś

można by dać jakieś wsparcie pod drodze na dlugości, żeby sie nie uginało :)

tak to też powinno zagrać.

9. Data: 2009-08-03 10:41:27

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Może gruby 40 mm blat z drewna egzotycznego, do kupienia np. w DLH czy Castoramie
ewentualnie Ikei?
JaC

-----

> Potrzebuję pomysłu z czego można zrobić blat w łazience o długości 230cm i grubości
5cm i ewntualnie, jak go zamocować, na którym będą stały 2 umywalki nablatowe.
> Blat ma mieć grubość ok. 5cm

Moze nowa lodowka?
gdzie kupic ostrze do maszynki do strzyzenia
kamizelka asekuracyjna -- kapok
AGD - smar - piekarnik
dezynsekcja :(