dezynsekcja :(

1. Data: 2009-07-31 18:13:19

Temat: dezynsekcja :(
Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(. Sa w domu
dzieci, jest mama po zawale (78). Czeka mnie dezynsekcja, ale przyznam, że
troche sie boję jej potencjalnych skutków=podtrucie dzieciaka i mamy. Wiem,
że spektrum potencjalnie użyanych do tego celu środków jest dość duże.
Zanim zdecyduję się na konkretna firmę deratyzacyjną chciałbym wiedzieć,
ajie preparaty wchodzą w grę, i przede wszystkim jakich unkać. Nie potrafię
ocenć wiedzy speca od DDD. Jak jest taka, jak niektórych malarzy, dla
których farba to farba bez wdawanie sę w niuanse to mogę mieć pod górkę. Ma
tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

2. Data: 2009-07-31 19:01:15

Temat: Re: dezynsekcja :(
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
> taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

Wystarczy wkroplić specyfik na insekty w sierść kotom na karku - pchły
wyginą - bo koty będą trujące, a one będą do nich szły...

3. Data: 2009-08-01 04:44:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Dobry, wodny odkurzacz i wyodkurzanie zakamarków - łóżek, materacy, foteli,
zwłaszcza tam, gdzie koty leżą, wypranie poscieli - wszystko po to aby
usunąć jajka insektów.

4. Data: 2009-08-02 13:59:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 20:13, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
> taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

5. Data: 2009-08-02 15:31:33

Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobry, wodny odkurzacz i wyodkurzanie zakamarków - łóżek, materacy, foteli,
> zwłaszcza tam, gdzie koty leżą, wypranie poscieli - wszystko po to aby
> usunąć jajka insektów.

Właśne na ta okoliczność kupłem "wodnika". Tyle, że zapomnialem wyłączyć z
gniazdka, został na nmoc w łazience i spalił się zaworek od detergentu/pary
:)
Myślisz, ze kilka tygodni takigo intensywnego odkurzania (teraz juz na
sucho, bo odkurzacz ani pary, ani detergentu nie poda)załatwi sprawę ?

PS. Na kilku egzmplarzach cwiczyem dzialanie pary :). Mocne bestie, dopiero
dłuższa "sauna" wyłącza im funkcje zyciowe... :) Ciekawe, czy larwy tez
takie odporne :)

6. Data: 2009-08-02 15:32:17

Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ? To się pryska czy moczy=zmywa ?

7. Data: 2009-08-02 17:06:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ? To się pryska czy moczy=zmywa ?

Jesy szwajcarskiej firmy srodek przeciw insektom dfo stosowania np. w
magazynach żywności, ale nie pomnę jego nazwy.

8. Data: 2009-08-02 20:18:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 17:32, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:

> Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ?

Aż wyschnie i wywietrzyć.
http://www.bestpest.com.pl/img/etykiety/ASCYP10WP.pd

> To się pryska czy moczy=zmywa ?

Pryska.
Kiedyś przed laty miałam inwazję pcheł - jakiś kot zadomowił się w
niewykończonym domu, gdzie było jeszcze pełno kurzu i różnych rzeczy,
przywiezionych z innego mieszkania. Dwa opryski w odstępach ok.
tygodniowych i był spokój.

9. Data: 2009-08-02 22:18:00

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 20:13, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
> Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
> mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(

Srodek na pchly na kota, a kot juz sam zadba, zeby wyzbierac
pchly z mieszkania.

Mozesz ganiac za pchlami po calym mieszkaniu z odkurzaczem,
albo zatruc im zrodlo pozywienia (kot) i czekac az same
wyzdychaja.

10. Data: 2009-08-02 23:03:53

Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz ganiac za pchlami po calym mieszkaniu z odkurzaczem,
> albo zatruc im zrodlo pozywienia (kot) i czekac az same
> wyzdychaja.
mozesz sie podzelic doswiadczeniami ? wolalbym nie zatruwac mieszkania
czymkolwiek...

Pel-Al-Pex - koszty
zabudowa balkonu - kto sprawdza?
gniazda i wlączniki
Samodzielna wymiana zaworu spustowego w WC (kompakcie)
Remont mieszkania 3 pokoje