AGD - smar - piekarnik

1. Data: 2009-08-01 06:05:33

Temat: AGD - smar - piekarnik
Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam piekarnik a w nim wysuwane szuflady na takich rolkach stalowych. Te
rolki pracują na kilku kuleczkach stalowych - jak w łożysku.

Żona ostatnio wzięła te całe rolki i włożyła do zmywarki - żeby doczyścić.

Mam wrażenie, że zniknął jednocześnie taki biały gęsty smar z tych kółek
- który tam był żeby łagodzić przesuwanie.

Wiecie co to może być i skąd to wziąć?

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

2. Data: 2009-08-01 12:16:34

Temat: Re: AGD - smar - piekarnik
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam wrażenie, że zniknął jednocześnie taki biały gęsty smar z tych kółek
> - który tam był żeby łagodzić przesuwanie.

Naskosil i inne czyli smary silikonowo-teflonowe. Allegro lub sklepy z
częściami dla elektroników.

P.

3. Data: 2009-08-01 19:36:10

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:
> Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Naskosil i inne czyli smary silikonowo-teflonowe. Allegro lub sklepy z
> częściami dla elektroników.

A wytrzymuje to to te 250 st. parę razy w ciąu miesiąca przez np. 10-30
minut?

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

4. Data: 2009-08-01 23:43:29

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj sobie specyfikację smaru na allegro lub google.

P.

dezynsekcja :(
Pel-Al-Pex - koszty
zabudowa balkonu - kto sprawdza?
gniazda i wlączniki
Samodzielna wymiana zaworu spustowego w WC (kompakcie)