Kuchenny poradnik dla kawalerów ;-)

1. Data: 2003-11-18 13:41:53

Temat: Kuchenny poradnik dla kawalerów ;-)
Od: Lunac <"Mskowronski"@(skasuj-to)gazeta.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuchenny poradnik dla kawalerów z grupy chomor-l

Osoby wrazliwe poroszone sa o nieczytanie!!!

A jak sobie radzić w sytuacji gdy w domu brak kobiecej
intuicji kuchennej podpowiada ponizszy poradnik.

ZAMRAŻARKA

Lody
Jezeli nie da się odróznić lodów od kostek lodu, czas wyrzucić i
to, i
to.

Mrożonki
Mrożone potrawy, które trwale wkomponowały się w boki zamrażarki
raczej
nie przezyja prób wycięcia ich nożem kuchennym z zamrazarki.
Odpuść.

LODÓWKA

Jajka
Jeżeli coś w środku stuka próbując się wydostać, jajka raczej są
nieświeże.

Nabiał
Mleko ? zepsute, kiedy zaczyna wyglądać jak jogurt. Jogurt ?
zepsuty,
kiedy zaczyna wyglądać jak twarożek. Twarożek - zepsuty, kiedy
zaczyna
wyglądać jak biały ser. Biały ser to i tak w sumie zepsute mleko.
Jeżeli uda się wydłubać coś nie-zielonego, jest w porządku.
Smacznego.

Mięso

Jeżeli otwarcie lodówki sprawia, że bezpańskie psy i koty zaczynają
przepychać się pod oknem, odpuść.

Niezidentyfikowane produkty
Odpuść sobie, jeśli żywność przed tobą ucieka, ulatnia się, bądź
nie
daje się wyjąć z opakowania.

PORADA DNIA

Większość produktów nie powinna być przechowywana dłużej, niż żyje
przeciętny chomik. Zainstaluj chomika w lodówce.

SZAFKI I PÓŁKI

Żywność w puszkach
Puszki, które przybierają kształt piłki do rugby należy wyrzucić.

Ziemniaki
Dobre nie mają korzeni, gałązek ani liści oraz są jednolitego
koloru.

Pieczywo
Jeżeli daje się ugryźć, można próbować dalej. Włochate białe lub
zielone narośle oznaczają, że pieczywo jest już farmaceutycznym
eksperymentem laboratoryjnym.

Płatki do mleka
Główna zasada ? da się zjeść dopóki same wypadają z pudełka.

Mąka
Nieświeża, jeśli się porusza, bądź coś z niej wylatuje.

Rodzynki
Twardość nie może przewyższać twardości przeciętnego zęba.

Sól
Nie psuje się. Jednakże, jeśli przez wilgoć zrobi się z niej
większa
grudka, ciężko jest precyzyjnie odmierzać.

Przyprawy
Nie psują się, mogą co najwyżej stracić smak. Ale zawsze dobrze
wyglądają na półce.

Ocet winny
Jeżeli robiła go Twoja babcia, na pewno się nadaje.

DATY PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA

Są efektem spisku producentów żywności, byś wyrzucał w pełni
nadające
się do spożycia jedzenie i kupował nowe. Słuchaj naszych porad, a
nic
Ci się nie stanie .

TEST ODRUCHOWY

Wszystko, co powoduje odruch wymiotny, jest zepsute.

Pozdrawam
Lunac ktory tak nie uwaza

1. Data: 2003-11-18 14:09:27

Temat: Re: Kuchenny poradnik dla kawalerów ;-)
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sól
> Nie psuje się. Jednakże, jeśli przez wilgoć zrobi się z niej
> większa
> grudka, ciężko jest precyzyjnie odmierzać.

kiedys u mnie w soli (w czystej soli kamiennej) sie zalegly robaki!!!!

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-11-19 07:39:43

Od: "EuGeni" <s...@U...ru> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ach, ta naiwność naszych Drogich Pań! Ach, to przekonanie, że jak tylko
znikną z kuchni, to my ino kaszankę na zimno, i przypaloną jajecznicę! A
popatrzcie, ilu tu wspaniałych kuchmeistrów po liście się kręci, jak
kompetentni, jak lubiący tę zabawę! I ciągleśmy szczupli i kształtni!..

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2003-11-19 09:01:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Nov 2003 08:39:43 +0100, "EuGeni"
<s...@U...ru> wrote:

>Hej!
>Ach, ta naiwno?? naszych Drogich Pa?! Ach, to przekonanie, ?e jak tylko
>znikn? z kuchni, to my ino kaszank? na zimno, i przypalon? jajecznic?! A
>popatrzcie, ilu tu wspania?ych kuchmeistrów po li?cie si? kr?ci, jak
>kompetentni, jak lubi?cy t? zabaw?! I ci?gle?my szczupli i kszta?tni!..
>
>Namaste!

o ktorych Drogich Paniach mowisz? bo chyba nie o tych Drogich
Paniach, ktore z autopsji takie rzeczy pisza....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-19 09:16:24

Od: "EuGeni" <s...@U...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:99cmrvohm5moss8ocll6lg8gpe73i84a14@4ax.com...

> o ktorych Drogich Paniach mowisz? bo chyba nie o tych Drogich
> Paniach, ktore z autopsji takie rzeczy pisza....
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

Hej!
Chyba nie sądzisz, Droga KRystyno Opakowana Tak Wspaniale, że podam
nazwiska?! Jeszcze bym chciał coś smaczniuśkiego zjeść z tej listy, a nie
cykusię...

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2003-11-19 09:35:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Hej!
>Chyba nie s?dzisz, Droga KRystyno Opakowana Tak Wspaniale, ?e podam
>nazwiska?! Jeszcze bym chcia? co? smaczniu?kiego zje?? z tej listy, a nie
>cykusi?...
>
>Namaste!

a skad wiesz, ze wspaniale opakowana...starannie na pewno, co do
wspanialosci mozemy podyskutowac...

powinienes podac nazwiska, cykuta dobrze przy[rawiona to dopiero
wyzerka...

trys

K.T. - starannie opakowana

witam po przerwie i pytam o kardamon