Kuchnia Amica EB2803 wybuchajaca szyba piekarnika

1. Data: 2006-03-12 13:12:10

Temat: Kuchnia Amica EB2803 wybuchajaca szyba piekarnika
Od: "Kamil Mysza" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis na obiad miala byc Pizza. Beda parówki. Podczas nagrzewania
eksplodowala nam szyba wewnetrzna piekarnika Amica model EB2803.
Zdarzenie tymbardziej przykre dla mojej narzeczonej bo wlasnie stala
kolo rzeczonego piekarnika. Na podloge przez otwory wentylacyjne
wysypalo sie setki malych kawaleczków hartowanej szyby. Czy ktos z
Grupowiczów spotkal sie kiedykolwiek z takim przypadkiem ?
W tym konekscie martwi mnie zapis w Warunkach Gwarancji :Gwarancja nie
obejmuje; 13.d) elementów ze szkla, ...

Kamil
http://zywiecka.org

2. Data: 2006-03-12 15:28:08

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Grupowiczów spotkal sie kiedykolwiek z takim przypadkiem ?
>W tym konekscie martwi mnie zapis w Warunkach Gwarancji :Gwarancja nie

Witam,
Tez mi sie to zdarzylo i takze przy robieniu pizzy :) Szybe kupilem z
serwisie Amici, koszt okolo 42 zl

pawelWN

3. Data: 2006-03-13 10:19:58

Od: "Kamil Mysza" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz 47PLN ale wg mnie to zlodziejstwo i tyle. Spytalem pana na
infolini czy wie jak wyglada moja kuchnia, seria Prestige z calym
szklanym frontem.. czy jakby sie ta duza szyba rozsypala to mam
wymienic cale drzwi na wlasny koszt ? Za 1700 spodziewalbym sie
czegos wiecej niz wyslania mnie na drzewo. Pytalem w serwisie czy
te szyby czesto pekaja. Odp. "no wie pan ludzie sporo ich kupuja
ale czy same pekaja czy je rozijaja".
Oczywiscie, zamiast tluc talerze o podloge wyciagamy szyby z
piekarników i sie nimi naparzamy. Do tej pory uwazalem Amice za
powazna firme - 4 miesiace.

--

Kamil
http://zywiecka.org

4. Data: 2006-03-13 10:43:40

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> napisał w wiadomości

> Witam,
> Tez mi sie to zdarzylo i takze przy robieniu pizzy :) Szybe kupilem z
> serwisie Amici, koszt okolo 42 zl

Taki to już urok hartowanego szkła. Potrafi się rozsypać bez powodu.
Mnie się też to zdarzyło w kuchence (nie paniętam firmy), ale miała
już chyba z dziesięć lat, więc była okazja, żeby ją wyrzucić
i kupić sobie nową. Teraz mam Amicę...

Witek

5. Data: 2006-03-13 10:52:32

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kamil Mysza napisał(a):
> Czy ktos z
> Grupowiczów spotkal sie kiedykolwiek z takim przypadkiem ?

Tak, w Mastercooku, na szczęście nie swoim.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

koło varius szafka umywalkowa
Pytanie do elektryka
Okno przesuwne w pionie, wsuwane w ścianę
renowacja mebli
rolety / żaluzje z bambusa