Kuchnia Beko z termoobiegiem - halas

1. Data: 2004-10-14 10:33:24

Temat: Kuchnia Beko z termoobiegiem - halas
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam kuchnię Beko z termoobiegiem. Wentylator jest bardzo głośny. Dotego
drgania przenoszą się na blachy i ruszt. Mastercook, który niedawno
miałem okazję testować jest prawie niesłyszalny. Z wcześniejszych postów
wiem, że hałas związany z termoobiegiem nie jest niczym niezwykłym i nie
spodziewałem się też rewelacji po tureckiej kuchni. Mam jednak pytanie
jak to jest w innych kuchniach? A może ktoś ma Beko z termoobiegiem i
mógłby podzielić się swoimi spostrzeżeniami?
Pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2004-10-14 10:46:46

Temat: Re: Kuchnia Beko z termoobiegiem - halas
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklamować. Powodem może być brak wyważenia.

1. Data: 2004-10-14 11:45:21

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam Whirpoola i nic nie slysze poza szumem powietrza

musta

Kuchnia Beko z termoobiegiem - halas
Naprawa Pralek Wawa
Forum budowlane, wykończeniowe i ogrodnicze
Jaką lodówkę do 2000zł?
baterie sztorcowe vs nascienne