Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]

11. Data: 2009-01-28 09:37:07

Temat: Re: Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
>

> Płacicie za zabranie sobie przyjemności poskładania tego wszystkiego
> samemu???

A co w tym jest przyjemnego?

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

12. Data: 2009-01-28 09:46:51

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No raz mi się "przymocował" uchwyt poziomo zamiast pionowo ;-)
JaC

-----

13. Data: 2009-01-28 10:50:06

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co w tym jest przyjemnego?

Klocki dla dużych chłopczyków. :-)
"Jak chcesz żeby coś było zrobione porządnie, to zrób to sam!"

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2009-01-28 10:56:48

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Klocki dla dużych chłopczyków. :-)

Dlatego jako duza dziewczynka wole patrzec, jak ktos mi sklada szafki, a
w tym czasie moge zrobic cos pozytecznego, np. umyc okna ;)

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

15. Data: 2009-01-29 09:22:05

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w tym czasie moge zrobic cos pozytecznego, np. umyc okna ;)

A co w tym jest przyjemnego? ;-)

pozdrawiam
mario

16. Data: 2009-01-29 12:05:20

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario pisze:

> A co w tym jest przyjemnego? ;-)

A czy ja pisze, ze jest przyjemne? ;)

th

--
http://theli.fotosik.pl

17. Data: 2009-01-29 13:15:41

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> A czy ja pisze, ze jest przyjemne? ;)
>
> th

wiedziałem że tak napiszesz ;-)

pozdrawiam
mario

18. Data: 2009-02-06 11:05:31

Temat: Re: Kuchnia IKEA (...) montaz [W-wa]
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamawiałam niedawno montaz nie kuchni, ale większego, choć nie ogromnego
regału (i w sumie bardzo sie cieszę, bo trafiliśmy na 2 wadliwe elementy i
byśmy się dłuuuugo gimnastykowali dlaczego nie pasuje, a tak to był ich
problem).
Panowie montażyści byli b. życzliwi, ale jako fachowcy bez zachwytów. Mam
porównanie, bo kilka miesięcy temu montowali u nas meble panowie z BRW i
była wyraźna różnica.
Podobno do kuchni są inne ekipy. (Ikea Targówek).

:-) M.

Kabina prysznicowa z elektrycznym ogrzewaniem wody
Lampy na skosach
Dzbanek do kawy herbaty
Tapety - co z nimi zrobic?
Jak przyciac wykladzine rowno do scian?