Kuchnia ceramiczna

1. Data: 2004-01-03 11:45:24

Temat: Kuchnia ceramiczna
Od: "Simon Templer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu kuchni ceramicznej pod zabudowę. Nie interesują
mnie wodotryski tylko naprawdę przydatne rzeczy. Co poradzicie? Myślałem o
Amice ale jest trochę modeli i mam wachania. Nie ukrywam że cena dla mnie
też jest ważna.

Dzięki za info

Simon

1. Data: 2004-01-03 19:33:51

Temat: Re: Kuchnia ceramiczna
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.01.2004 14:05, Użytkownik Simon Templer napisał :

> Przymierzam się do zakupu kuchni ceramicznej pod zabudowę. Nie interesują
> mnie wodotryski tylko naprawdę przydatne rzeczy. Co poradzicie?
Myślałem o
> Amice.

Sprawdź proszę w archiwum -> www.google.pl -> Grupy dyskusyjne ->
Zaawansowane wyszukiwanie
ewentualnie na www.kupic.pl (wymagana bezpłatna rejestracja), przyzwoite
opisy sprzętu są m.in. na www.kuchnia.waw.pl

> Nie ukrywam że cena dla mnie też jest ważna.
Co do ceny to znajdź model jaki Ci odpowiada i sprawdź sklepy
internetowe za ile Ci coś takiego dostarczą (jeśli potrzebujesz adresy
to daj znać) lub odwiedź jakiś nieduży sklep w Twojej okolicy i się
potarguj "za ile mi dostarczyć model X i dlaczego nie za .... ?" Marże
na sprzęcie AGD wg moich obserwacji są w granicach 30-40% więc jak
sprowadzają na konkretne zamówienie (odpada ryzyko) to ... jest z czego
"urywać".

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Pralka Wiatka
[ogloszenie] czyszczenie dywanów, materacy, tapicerek meblowych i samochodowych
Jutro w Galerii Mokotow 16.44 Mega FlashMob
czyszczenie dywanów, materacy, tapicerek meblowych i samochodowych
meble kuchenne - co polecicie