Kuchnia elektryczna z płytą ceramiczną jakiej firmy

1. Data: 2006-09-28 13:34:19

Temat: Kuchnia elektryczna z płytą ceramiczną jakiej firmy
Od: "akkufelek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zamierzam kupić w/w kuchnie ale nie mam pojęcia jakiej firmy.
Jeśli macie taką kuchnię to napiszcie o zaletach i wadach swojego modelu.

2. Data: 2006-09-29 06:55:36

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-09-28 15:34, Niejaki/a akkufelek bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Witam.
> Zamierzam kupić w/w kuchnie ale nie mam pojęcia jakiej firmy.
> Jeśli macie taką kuchnię to napiszcie o zaletach i wadach swojego modelu.

Zacznij od szukania w archiwum tej grupy i pl.misc.budowanie. Ja np
opisywalem swoje problemy z Amica.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2006-09-29 07:12:33

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akkufelek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Zamierzam kupić w/w kuchnie ale nie mam pojęcia jakiej firmy.
> Jeśli macie taką kuchnię to napiszcie o zaletach i wadach swojego modelu.

Ja też już o tym pisałem: firma nie ma znaczenia. To nie pralka. Różnice
sa tylko w stylistyce i bajerach.
--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2006-09-29 07:30:00

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

akkufelek <k...@g...pl> napisał(a):

> Witam.
> Zamierzam kupić w/w kuchnie ale nie mam pojęcia jakiej firmy.
> Jeśli macie taką kuchnię to napiszcie o zaletach i wadach swojego modelu.
plyta to jest akurat produkowana chyba przez jednego producenta, wiec
wybor sprowadza sie do bajerow i designu.
Ja mam Amice juz pare lat (costam-834 jesli dobrze pamietam). Z wad
to chyba jest w klasie B, ale tez ma swoje lata, wtedy AAA to jeszcze
bywaly zbyt rzadko. Problemow zadnych nie zanotowalem, ale niektorzy sie skarza.

Przy wyborze bardziej kieruj sie ukladem i wielkoscia palnikow pod Twoje
potrzeby. Ja wybieralem kuchnie 60cm, ktora miala dwa poszerzane pola
jedno pod duza patelnie (nie wiem ile cm, ale wiekszosc innych nie miala
takiego duzego), i drugie podluzne. W czasach gdy kupowalem modne byly jeszcze
plyty malowane w ciapki, a nie jednolite czarne. Ale szczesliwie
wybralem normalna ;)

pozdrawiam
Bruno

Jak zabezpieczyć przed rdzą wnętrze rury?
odkurzacz z jakim filtrem
No Frost - głośność
Zapach azjatyckich przypraw w mieszkaniu...
Jakie farby