Kuchnia gazowa czy elektryczna?

1. Data: 2001-11-27 11:37:15

Temat: Re: Kuchnia gazowa czy elektryczna?
Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik newsmark <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tvsrj$6r7$...@n...ipartners.pl...
> Stoję przed wyborem (dylematem): kuchnia gazowa, elektryczna a może
> płyta gazowa a piekarnik elektryczny???
> Jeśli chodzi o elektryczną to muszę wystąpić o większy przydział mocy
> (90zł/kW +

Co to za opłata?

Karol

1. Data: 2001-11-27 11:38:46

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik newsmark <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tvsrj$6r7

> 3. No i oczywiście z kosztami eksploatacji powyższych kuchenek?

Roczne zuzycie energii okolo 3600 kWh (plyta ceramiczna, piekarnik
elektryczny, 2+2).

Karol

1. Data: 2001-11-27 12:17:00

Temat: Kuchnia gazowa czy elektryczna?
Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stoję przed wyborem (dylematem): kuchnia gazowa, elektryczna a może
płyta gazowa a piekarnik elektryczny???
Jeśli chodzi o elektryczną to muszę wystąpić o większy przydział mocy
(90zł/kW +
zmiana licznika ok. 100zł) bo 5kW to na pewno za mało. W STOENie radzono mi
zwiększyć do 12kW.

1. Co z komfortem użytkowania?
2. Co z wpływem na zdrowie mieszkańców?
3. No i oczywiście z kosztami eksploatacji powyższych kuchenek?

Co WY NA TO?
Jeśli ktoś z Was ma jakieś cenne praktyczne rady to z góry dziękuję.

1. Data: 2001-11-28 11:32:09

Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> Co to za opłata?
>
> Karol

Opłata przyłączeniowa za każdy kilowat mocy

newsmark

Wiezba Dachowa
KOMANDORA
sauna ?
mycie parkietu
Czy bedę musiał płacic 22%VAT za mieszkanie?