Kuchnia japońska - sushi

1. Data: 2003-05-23 19:35:14

Temat: Kuchnia japońska - sushi
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Polsce (i za ile?) mogę dostać suszone i prażone
arkusze glonów morskich do owijania sushi po japońsku?
Czy ktoś widział w swojej okolicy? Jeśli tak, to opiszcie
jak wygląda, jakie jest duże opakowanie i ile kosztuje...
Dzięki!

1. Data: 2003-05-23 20:34:13

Temat: Re: Kuchnia japońska - sushi
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś widział w swojej okolicy? Jeśli tak, to opiszcie
> jak wygląda, jakie jest duże opakowanie i ile kosztuje...

Mieszkam w Lublinie i też szukam !

1. Data: 2003-05-23 21:04:55

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Widzialam w Geancie na stoiskach kuchni swiata,ale ceny nie pamietam.W
Szczecinie tez bywa w sklepach z zywnoscia wschodu,ale okazjonalnie.

1. Data: 2003-05-24 20:50:24

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:
> [...]
> Czy ktoś widział w swojej okolicy? Jeśli tak, to opiszcie
> jak wygląda, jakie jest duże opakowanie i ile kosztuje...

Prosze tego nie rozumiec jako kryptoreklame, ale wiem, ze mozna dostac
napewno w sklepach Asian foods:
1. ul. Poznanska (niedaleko Koszykowej)
2. Galeria Mokotow (kolo sklepu z winami, ktory jest przy wyjezdzie z
parkingu podziemnego)
3. Geant w widlach Ostrobramska, Grochowska - idzie sie jak do
supermarketu, ale nie wchodzi sie za kasy, tylko skreca w lewo i idzie
rownolegle do kas prawie do konca. Pamietam, ze niedaleko jest sklep
fotograficzny.

Oczywiscie wszystko ww. jest w Warszawie. W innych miastach niestety nie
wiem.

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-05-25 02:07:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Shrek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Prosze tego nie rozumiec jako kryptoreklame, ale wiem, ze mozna dostac
> napewno w sklepach Asian foods:

Jesteś może (współ)właścicielem tych sklepów? :-)
Czy orientujesz się jakie duże jest opakowanie i ile kosztuje?

1. Data: 2003-05-25 19:12:17

Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> napisal:

> [...]
>Czy ktoś widział w swojej okolicy? Jeśli tak, to opiszcie
>jak wygląda, jakie jest duże opakowanie i ile kosztuje...

http://www.decare.pl/index.pl?page=produkty&act=show
one&id=230

można zamawiać przez internet :-)

hmmm

PS. darzę decare sympatią bezinteresowną

1. Data: 2003-05-25 22:57:46

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:
> "Shrek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Jesteś może (współ)właścicielem tych sklepów? :-)
> Czy orientujesz się jakie duże jest opakowanie i ile kosztuje?

Nie jestem wspolwlascicielem, ale sie w nich zaopatruje i co mnie cieszy
na ogol jest tam to czego szukam. A ze sie wychowalem na wschodzie...

Generalnie tamtejsza kuchnia mi bardzo odpowiada, wiec sie ciesze, ze
moge sobie pofolgowac.

Co do ceny - nie wiem, ale moze tm bede w najblizszych dniach, to sie
dowiem, OK?

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-05-26 04:46:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"hmmm" <k...@I...com> wrote in message

> http://www.decare.pl/index.pl?page=produkty&act=show
one&id=230

> można zamawiać przez internet :-)

Uuu... strasznie drogo... ale dzięki za info.

1. Data: 2003-05-26 04:46:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co do ceny - nie wiem, ale moze tm bede w najblizszych dniach, to sie
> dowiem, OK?

Bardzo proszę. Zwróć również uwagę na wielkość i rodzaj opakowania.

1. Data: 2003-05-26 09:13:18

Od: "nie powiem" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po co wam to wiedzieć i tak nie jesz suszi bo to jest syf hehehehehehehe no
to ok idę pappapapa
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

dzien matki