Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!

1. Data: 2004-04-08 12:09:27

Temat: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
Od: "bluefive" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów,

Zwracam się z prośbą o radę do fachowców budowlańców i ewentualnie
prawników. O co chodzi? Od roku mieszkam w nowych łądnym trzypiętrowym domu
spółdzielczym. Blok jest bez instalacji gazowej, wszystko na prąd. Był to
jeden z głównych argumentów, dla których wybrałem mieszkanie właśnie w tym
budynku. Żona zauważyła, jakieś pół roku temu, że jakiś gość wnosi do naszej
klatki butlę z gazem. Powiadomiłem spółdzielnię, że ktoś najprawdopodobniej
ma kuchenkę na gaz. Powiedzieli, że zbadają sprawę i prosili, żebym
wyśledził który to z lokatorów. I wyśledziłem. Okazało się, że to gość z za
ściany. Jego kuchenka stoi no góra 40 cm od mojej głowy (oczywiście po
drugiej stronie ściany) gdy leżę na sofie! Żona jest przerażona, ja też nie
powiem, że się nie boję mieszkać z dzieckiem na tykającej bombie. Nie
chciałem mieszkać w bloku z gazem to mam za to kemping za łóżkiem.
Rozmawiałem z prezesem spółdzielni i powiedział, że zajmują się już z
prawnikami tym problemem, ale podobno nie ma na takich palantów paragrafu.
Prawo budowlane dopuszcza używanie kuchenek na gaz z butli w budynkach
wielorodzinnych.
Proszę o radę jak się do tego zabrać, aby pozbyć się potencjalnej bomby z za
ściany?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Rafał

--
Rafał Fulianty
FRIGIPOL Sp. z o.o - chłodnictwo transportowe

1. Data: 2004-04-08 12:14:29

Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bluefive wrote:
> Witam Grupowiczów,

[ciach]

Wyluzuj.

--
Falkenstein
Oderint dum metuant

1. Data: 2004-04-08 12:18:53

Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c53fmq$704$1@inews.gazeta.pl...

> Wyluzuj.

takie byla i moja pierwsza mysl, ze przesadza, ale z drugiej strony ja mu
sie wcale nie dziwie, skoro specjalnie szukal bloku bez gazu, to nie po to,
aby jakis dzieciol z za sciany w ramach oszczednosci, mial butle z gazem i
jak zle dokreci przewod, poszerzyl mu metraz mieszkania

1. Data: 2004-04-08 12:25:22

Od: "bluefive" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyluzuj.
>
> --
> Falkenstein
> Oderint dum metuant

Panie Frankenstein czy jakoś tak. Trzy lata temu dwie ulice dalej wylacialy
cale sciany z wielkiej płyty na dwór a gaz zabil całą rodzinę. Ciekawe czy
tamtym też byś powiedział wyluzujcie ludziska?

Bye
Rafał

1. Data: 2004-04-08 12:27:55

Od: "MovieJack" <i...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c53fmq$704$1@inews.gazeta.pl...
> [ciach]
>
> Wyluzuj.

Witam!
Tak niech wylozuje wystraszyl mnie smiertelnie mieszkam w bloku 26 rodzinnym
i kazdy ma swoja babe w kuchni + 80% ma babe na zmiane (jakby sie wpolowie
obiadu bąba wyczrpala) w piwnicy lub na balkonie. Mieszkam tam juz 25 lat i
buduje sobie domek co by mieszkac tylko na 2 duzych bombach i jednej malej 4
kilogramowej.
Nie zapomnij doniesc jeszcze na sasiadow ze maja noze (moga cie pociac na
klatce )
Oczywiscie nawoz do kwiatow w proszku tez potrafi ladnie dupnac.
Jakbym panicznie bal sie gazu budowalbym dom jednorodzinny a nie liczyl ze w
bloku kazdy bedzie dawal zarabiac ZE na gotowaniu obiadu.

Sawa mieszkajacy na 40 babach

1. Data: 2004-04-08 12:28:47

Od: "Milimetr" <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bluefive" napisał ...
> Witam Grupowiczów,

Tutaj masz link do pobrania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie
warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie.

http://www.wentylacja.org.pl/03_020620.htm

Jak się przebijesz przez jego treść to może uda ci się doczytać czy gość
może mieć tę butlę w domu czy nie.

Pozdrawiam,
Milimetr

1. Data: 2004-04-08 12:31:14

Od: "MovieJack" <i...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:c53ga7

> [...]
> cale sciany z wielkiej płyty na dwór a gaz zabil całą rodzinę. Ciekawe czy
> tamtym też byś powiedział wyluzujcie ludziska?

Kilka lat temu kuchenka eletryczna doprowadzila do zwarcia i spalila sie
kamienica zaczadzila sie 5 osobowa rodzina 4 inne pozostaly bez dachu nad
glowa, moze z pradu tez zrezygnowac????

Sawa

1. Data: 2004-04-08 12:33:09

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MovieJack" <i...@m...net> napisał w wiadomości

> Sawa mieszkajacy na 40 babach
^^^^^^^^

Przepraszam, ale czy mozesz przetlumaczyc to slowo, bo nie rozumiem, moze
jakies zacmienie mam.

m.

1. Data: 2004-04-08 12:40:38

Od: "MovieJack" <i...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> ^^^^^^^^

czterdziestu bąbach <<<====---- ;-D juz lepiej?? Moge sie mylic jak to sie
pisze jestem dyslektykiem do potegi. ;-D

Sawa

1. Data: 2004-04-08 12:42:25

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> czterdziestu bąbach <<<====---- ;-D juz lepiej?? Moge sie mylic jak to sie
> pisze jestem dyslektykiem do potegi. ;-D

aaaa bombach :))))))))))

m.

Jak sprawdzić spółdzielnie ?
Dywanik