Kuchnia... od kuchni :-/

11. Data: 2012-10-04 18:56:52

Temat: Re: Kuchnia... od kuchni :-/
Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 15:00, gosmo pisze:

> [...]
> farbie niż pojemnik na żywność. Oduczyłem się jedzenia w restauracjach ze
> stratą dla nielicznych uczciwych, u których to znowu ceny przerażają ze
> względu na duże koszty zatrudnienia pracowników i wysokie podatki. A i tak
> nawet w dobrej restauracji nikt mi nie zagwarantuje, że choćby zjem coś
> smażonego na dzisiejszym oleju oraz że zupa dnia to nie jest produkt,
> który wczoraj nie schodził. Tak więc jest wybór: gówniane żarcie w
> rozsądnej cenie, albo rosądne żarcie w gównianej cenie. A myśląc o
> jedzeniu od gówna chce się trzymać z daleka.

Restauracje to jeszcze nic, ale żeby w szpitalu w bufecie sprzedawać
pierogi z paczki kupione w sklepie za potrójną cenę to już po prostu
skandal. Babka wsadzila pierogi do mikrofalowki, zaraz wyjęła i podała.
Spróbowałam toto: niedopieczone/niedogotowane, po prostu obrzydliwe.
Oczywiście nie zjadłam.

--
animka

12. Data: 2012-10-04 19:59:55

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 15:23, Ikselka pisze:

> Dlatego stawiam na domowe. Przynajmniej nie "z proszku". Knajpa to dla mnie
> ostateczność, od zawsze zresztą, kiedy jeszcze o tych paskudztwach "z
> wiadra" nikt nie słyszał. Po prostu nie ma cudów, jak knajpa, to zawsze
> podają g...o - vide "Zaklęte rewiry".

I ja też, mimo, że Łódź, że bloki, że z żoną sporo przed 40tką, to w
piwnicy w słoikach buraki, ogórki (w różnych wersjach), papryki,
pomidory, jabłka, powidła śliwkowe, dżemy wiśniowe i porzeczkowe, aż się
półki uginają po tym sezonie działkowo-rynkowym. Żarcia nam wystarczy do
nowalijek i rynku ze świeżymi warzywami ;) A jak jeść... to jeść
świadomie, nawet jeśli niezdrowo. Do gęby byle czego nie wkładać.

13. Data: 2012-10-05 11:01:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Oct 2012 21:59:55 +0200, u...@d...invalid napisał(a):

> [...]
> nowalijek i rynku ze świeżymi warzywami ;) A jak jeść... to jeść
> świadomie, nawet jeśli niezdrowo. Do gęby byle czego nie wkładać.

Witaj w klubie :-)
Mąż mi właśnie drugi regał na przetwory zrobił :-P
(by XL)

14. Data: 2012-10-05 15:37:15

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 21:59, u...@d...invalid pisze:

> [...]
> nowalijek i rynku ze świeżymi warzywami ;) A jak jeść... to jeść
> świadomie, nawet jeśli niezdrowo. Do gęby byle czego nie wkładać.

No to fajnie, że Wam piwnic nie okradają. A mieliby co.
Mnie już 2 razy piwnicę okradli.

--
animka

15. Data: 2012-10-05 17:51:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 20:56, Animka pisze:

> [...]
> skandal. Babka wsadzila pierogi do mikrofalowki, zaraz wyjęła i podała.
> Spróbowałam toto: niedopieczone/niedogotowane, po prostu obrzydliwe.

Menu "restauracji" w wielkim Centrum Medycznym: tortilla z mikrofali (z
kapustą pekińską, koprem, sosem majonezowym, odrobiną jarzynek i mięsem
drobiowym - nawet nie dociekałam co to), hamburger, frytki, zapiekanka,
sałatka grecka (z kapusty pekińskiej, kopru, sosu majonezowego, odrobiny
papryki, oliwek i "fety"), knysza (też z mięsem drobiowym, kapustą
pekińską itp.) i jeszcze parę innych podobnych specyjałów.
Menu dla pacjentów: rozgotowany makaron z keczupem i trzema plasterkami
kiełbasy (to miało udawać spaghetti czy nie wiem co?); ziemniaki,
odrobina surówki z kapusty i chrzanu, jeden płacik wątróbki z cebulką
itd. Zupy nie do zjedzenia, tak słone i zaprawione kostką rosołową.
Dzisiaj święto - pierwszy raz obiad nadawał się do zjedzenia - był
barszcz i naleśniki.

16. Data: 2012-10-05 19:30:27

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 17:37, Animka pisze:
> No to fajnie, że Wam piwnic nie okradają. A mieliby co.
> Mnie już 2 razy piwnicę okradli.

Ale to co? Słoiki kradną? Nie zostawiać tam rowerów a drzwi niech będą
przezierne, aby by było widać, że na handel nic tam nie ma.

17. Data: 2012-10-05 20:11:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 21:30:27 +0200, u...@d...invalid napisał(a):

> Ale to co? Słoiki kradną?

I owszem, tak słyszałam od znajomych.
(by XL)

18. Data: 2012-10-05 20:28:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 19:51, Aicha pisze:

> [...]
> z cebulką itd. Zupy nie do zjedzenia, tak słone i zaprawione kostką
> rosołową. Dzisiaj święto - pierwszy raz obiad nadawał się do zjedzenia

Jak nie wykończą leczeniem, to jedzeniem. ;)

Ewa

19. Data: 2012-10-05 20:49:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 22:28, medea pisze:

> Jak nie wykończą leczeniem, to jedzeniem. ;)

Tak jest. Właśnie mam dylemat, czy zabierać zamrożone nadziewane papryki
:) Bo pacjenci witamin i minerałów nie potrzebują ;)

20. Data: 2012-10-06 06:51:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 22:49, Aicha pisze:

> Tak jest. Właśnie mam dylemat, czy zabierać zamrożone nadziewane
> papryki :) Bo pacjenci witamin i minerałów nie potrzebują ;)

Pewnie lepiej zabrać, tylko wcześniej odmrozić może. ;)
A pacjentom życz zdrowia.

Ewa

Nie-lukier.
Nalewka z aronii.