Re: Kuchnia... od kuchni :-/

From: Animka <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kuchnia... od kuchni :-/
Date: Thu, 04 Oct 2012 20:56:52 +0200

W dniu 2012-10-04 15:00, gosmo pisze:

> Mam znajomego który pracuje w dość popularnej sieci restauracji, gdzie
> jest kucharzem. Generalnie większość rzeczy idzie z proszku na stół,
> gotowych mas dostarczanych w czymś co bardziej przypomina opakowanie po
> farbie niż pojemnik na żywność. Oduczyłem się jedzenia w restauracjach ze
> stratą dla nielicznych uczciwych, u których to znowu ceny przerażają ze
> względu na duże koszty zatrudnienia pracowników i wysokie podatki. A i tak
> nawet w dobrej restauracji nikt mi nie zagwarantuje, że choćby zjem coś
> smażonego na dzisiejszym oleju oraz że zupa dnia to nie jest produkt,
> [...]

Restauracje to jeszcze nic, ale żeby w szpitalu w bufecie sprzedawać
pierogi z paczki kupione w sklepie za potrójną cenę to już po prostu
skandal. Babka wsadzila pierogi do mikrofalowki, zaraz wyjęła i podała.
Spróbowałam toto: niedopieczone/niedogotowane, po prostu obrzydliwe.
Oczywiście nie zjadłam.

--
animka