Kuchnia - organizacja

1. Data: 2004-10-17 21:21:42

Temat: Kuchnia - organizacja
Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem na etapie wymyślania mojej nowej kuchni, która ma bardzo ograniczone
możliwości lokalowe. Czy jednokomorowy zlewozmywak jest wystarczający do
normalnego funkcjonowania? Widzę już pewne minusy, ale zaoszczędzenie
miejsca jest istotne. Dotąd korzystałam z dwu... i jakoś brak mi na dzień
dzisiejszy wyobraźni.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-10-17 22:16:39

Temat: Re: Kuchnia - organizacja
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Oct 2004 23:21:42 +0200 I had a dream that SabAda <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> normalnego funkcjonowania? Widzę już pewne minusy, ale zaoszczędzenie
> miejsca jest istotne. Dotąd korzystałam z dwu... i jakoś brak mi na dzień

Zależy czy masz zmywarkę czy nie :)

1. Data: 2004-10-17 22:46:02

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Zależy czy masz zmywarkę czy nie :)

- no właśnie to miejsce jest mi potrzebne na jedynie słuszną zmywarkę... : )

1. Data: 2004-10-17 23:31:46

Od: "Woocash[ACN]" <w...@u...pe-el> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Oct 2004 00:46:02 +0200, SabAda napisał(a):

> - no właśnie to miejsce jest mi potrzebne na jedynie słuszną zmywarkę... : )

to weź jednokomorowy z ociekaczem... a pod ociekacz zmywarkę...

--
[ Woocash[ACN] @ 2004-10-18 01:31:09 ]
[ woo-at-onet-dot-pl ]

1. Data: 2004-10-17 23:41:38

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> - no właśnie to miejsce jest mi potrzebne na jedynie słuszną zmywarkę...
: )

1. Data: 2004-10-18 10:14:56

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - no właśnie to miejsce jest mi potrzebne na jedynie słuszną zmywarkę...
: )

jednokomorowy i zmywarka - u mnie dziala swietnie

1. Data: 2004-10-18 10:22:51

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SabAda" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dotąd korzystałam z dwu... i jakoś brak mi na dzień
> dzisiejszy wyobraźni.

W tej chwili mam jednokomorowy + miejsce na ociekacz (bez zmywarki) i
funkcjonuję bez problemów.
W nowej kuchni również będę miała zlew jednokomorowy (bo stanowczo mi
wystarcza), ale tu już będzie zmywarka, wiec nie ma nawet o czym mówić.
No... żeby zyskać więcej blatu roboczego zrezygnuję chyba z ociekacza albo
będzie on taki malutki.

Pozdrawiam. Variete.

Zmiana koloru drewnianych mebli
ile polozenie tapet? wawa
Płytki klinkierowe na mokrej powierzchni tarasu
Usunięcie Farby olejnej ze ściany
sprzet amica - lodowka, kuchnia