Kuchnia pana Kleksa.

71. Data: 2012-01-13 19:31:09

Temat: Re: Kuchnia pana Kleksa.
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1nhi0whp21qc6$.oayqpgeogd5u$.dlg@40tude.net...

> To musi być baaaaaardzo daleka przyszłość, bo póki co wędzi się naturalnie
> jakieś tysiąc lat lub jeden dzień (czyt. tysiąc lat) dłużej, a
> aromatyzowanie mięsa w celu nadania smaku i zapachu porównywalnego z
> naturalną wędzonką praktykuje się pewnie ze 20-40 lat...
> Ponadto naturalne wędzenie służy NIE TYLKO atromatyzowaniu, ale i
> konserwacji mięsa.

Naaaapraaawdęęęę??? No, toś mnie oświeciła...

> Aromaty wędzarnicze służą jedynie temu, co mają w nazwie - AROMATYZOWANIU.
> Dlatego wędzonki tradycyjne w lodówce leżą (o ile leżą ;-P), póki nie
> uschną, a aromatyzowane ich namiastki po 2 dniach nadają się do
> wyrzucenia,
> obślizgłe i rozkładające się.

Umycie lodówki chociaż raz do roku powinno pomóc. Albo nie kupuj od razu
wagonu żarcia, tylko tyle ile zjesz. Chociaż to na jedno wychodzi...

> Poza wszystkim - ludzkość nie wymarła wędząc naturalnie, natomiast ma
> szansę wymrzeć od chemikaliów i ukrytych efektów rozkładu spożywanej
> żywności.

Nie jakość, lecz ilość ma tu znaczenie. Przez wieki ludzie nie jedli mięsa
codziennie. A ci, którzy jedli codziennie - na pewno umarli i już nie żyją
:)

72. Data: 2012-01-13 22:44:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:31:09 +0100, lemonka napisał(a):

> Naaaapraaawdęęęę??? No, toś mnie oświeciła...

> Umycie lodówki chociaż raz do roku powinno pomóc.

Nie myję wcale, bo po co, i tak się ubrudzi :->
Moje "osobiste" wędzonki nie robią się obślizgłe w tej samej mojej
osobistej lodówce, w której czasem bywają "sklepowe", pewnie ta moja
niemyta osobista lodówka się wyspecjalizowała w obślizgiwaniu
"sklepowych":->

> [...]
> codziennie. A ci, którzy jedli codziennie - na pewno umarli i już nie żyją

Jem codziennie i umrę tak samo, jak ci, co go nie jedzą.
Bez mięsa jestem głodna i robi mi się słabo. I moje dzieci mają to po mnie.
"Co będziesz jadła, ...niu?" - "Mieśko i koplecika!"
"Mamo, mięsa!" - pierwsze słowa po każdym powrocie ze szkoły lub po
przyjeździe do domu.
3-)

--
XL

73. Data: 2012-01-13 22:52:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> osobistej lodówce, w której czasem bywają "sklepowe", pewnie ta moja
> niemyta osobista lodówka się wyspecjalizowała w obślizgiwaniu

:-O

> [...]
> "Co będziesz jadła, ...niu?" - "Mieśko i koplecika!"
> "Mamo, mięsa!" - pierwsze słowa po każdym powrocie ze szkoły lub po

Nie do końca. Mój mięsożerny na maksa ojciec ma miażdżycę, dnę moczanową
i nadciśnienie. I nie jest to wina kuchni mamy, tylko jego upierdliwej
miłości do mięsa.

--

Paulinka

74. Data: 2012-01-13 23:10:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jan 2012 23:52:25 +0100, Paulinka napisał(a):

> :-O

Co ":-O"?

> Nie do końca. Mój mięsożerny na maksa ojciec ma miażdżycę, dnę moczanową
> i nadciśnienie. I nie jest to wina kuchni mamy, tylko jego upierdliwej
> miłości do mięsa.

Opowiedzieć Ci o braciach-bliźniakach, z których jeden leżał lub siedział,
odżywiał się mięsem i wszystkim najgorszym, a drugi się joggingował i
odżywiał wszystkim najlepszym - najgorszym i najlepszym, w jak się okazało
w ich przypadku błędnym przekonaniu?
RAZEM mieli miażdżycę, stan przedzawałowy i potem stenty.
--
XL

75. Data: 2012-01-13 23:42:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Co ":-O"?

Nie myjesz lodówki?

> [...]
> w ich przypadku błędnym przekonaniu?
> RAZEM mieli miażdżycę, stan przedzawałowy i potem stenty.

Opowiedzieć Ci o dziadku, który zębami podnosił stukilowy worek
pszenicy, a chał aż miło? Dożył 90-tki. Tylko po co, skoro wiadomo, że
dieta ma wpływ na zdrowie i te wyjątki to błąd statystyczny?

--

Paulinka

76. Data: 2012-01-13 23:43:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-14 00:10, XL pisze:

> Opowiedzieć Ci o braciach-bliźniakach, z których jeden leżał lub siedział,
> odżywiał się mięsem i wszystkim najgorszym, a drugi się joggingował i
> odżywiał wszystkim najlepszym

Może za późno zaczął...

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

77. Data: 2012-01-14 01:05:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jan 2012 00:42:40 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie myjesz lodówki?

Nienoskont! - jak się zabrudzi, to kupuję nową! na podwórku mam już 200
sztuk...
Ciebie się cóś stało w oczy? Widziała ":->" ?

> Opowiedzieć Ci o dziadku, który zębami podnosił stukilowy worek
> pszenicy, a chał aż miło? Dożył 90-tki. Tylko po co, skoro wiadomo, że
> dieta ma wpływ na zdrowie i te wyjątki to błąd statystyczny?

Wiesz co? a ja tam jem co lubię i w dodatku wolę umrzeć chora, niż zdrowa
3333-)
--
XL

78. Data: 2012-01-14 01:10:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jan 2012 00:43:30 +0100, Aicha napisał(a):

> Może za późno zaczął...

He he. Od wczesnej młodości zaczął. Obaj zaczęli. Bowiem mieszkali osobno,
już od pocz. studiów. A dopadło ich ok. 60-tki.
Ale się ten "zdrowy" zdziwił!
--
XL

79. Data: 2012-01-14 08:12:29

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co? a ja tam jem co lubię i w dodatku wolę umrzeć chora, niż zdrowa
> 3333-)

Na coś w końcu trzeba umrzeć :P

--
Justyna Vicky S.