Kuchnia, taka wiejska

41. Data: 2008-01-11 07:13:56

Temat: Re: Kuchnia, taka wiejska
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2008 01:22:14 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

> To po co się z tym uzewnętrzniasz?

"Po to" samo, po co wszyscy tutaj się uzewnętrzniają.

> Taaaa, stulecia...

Albo i dłużej :-)

42. Data: 2008-01-11 07:14:53

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2008 01:28:53 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

>(...)

Duuuuużo napisał i wiele razy :-D

Ależ Cię ruszyło - łał :-DDD

43. Data: 2008-01-11 07:16:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2008 22:42:59 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Popiół z drzewa zawiera potas i jest doskonały do wzbogacania gleby.
> Jeżeli utrzymasz dyscyplinę i nie będziesz podpalał plastyków, to
> możesz go wyrzucać na grządki.
> Tak w ogóle, to nie kuś się o spalanie plastyków u siebie! Oddawaj
> plastyki do recyklingu!
> Po co masz sam u siebie zatruwać powietrze?
> Aha...
> Zazdroszczę Ci rosołu z takiej kuchni:)

Wreszcie ktoś, kto jest w stanie podzielać i rozumieć czyjąś radość!
:-)

Masz rację, rosół gotowany na fajerkach, spokojnie sobie plumplający ze 3
godzinki, TO JEST TO :-)

44. Data: 2008-01-11 07:18:02

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2008 08:16:32 +0100, Ikselka napisał(a):

> Wreszcie ktoś, kto jest w stanie podzielać i rozumieć czyjąś radość!
> :-)
>
> Masz rację, rosół gotowany na fajerkach, spokojnie sobie plumplający ze 3
> godzinki, TO JEST TO :-)

No i - czas zakończyć seryjne (w moim przypadku) przekonywanie niedowiarków
- to zawsze była robota bezsensowna. Życzę smacznego wszystkim kochającym
prawdziwy ogień i fajerki!
:-)

45. Data: 2008-01-11 07:53:32

Od: "MP" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
wiadomości news:fm5sf0$6a8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No to juz wiem po co wydalem kupe kasy na rozebranie i zlozenie na nowo
> kuchni na drewno/wegiel.

Zazdraszam, ale ziemię na wsi już mam, więc za jakiś czas będziemy mogli się
wymienić poglądami na ten temat.

MP

PS. Będziesz teraz mógł zrobić coś na temat "XML od kuchni (wiejskiej)" ;-)

46. Data: 2008-01-11 08:21:36

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja pamiętam moje własne zaskoczenie smakiem zwykłej herbaty, nie mówiąc
> już o np. zupach czy gotowanych ziemniakach, pieczeni itp...

Oczywiście gotowanych w naczyniach ulepionych i wypalonych Twoimi rękami
z okolicznej gliny.

47. Data: 2008-01-11 08:42:46

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
wiadomości news:fm5sf0$6a8$1@nemesis.news.tpi.pl...
Nie przejmuj się małymi uszczypliwościami tutaj i napisz od czasu do czasu o
swoim wiejskim życiu (gotowaniu). Wątek znacznie ciekawszy niż "co ugotować
na obiad". Klimaty w sam raz na mroźne, zimowe dni. A Roztocze jest piękne.
Rok temu spędziłam urlop w okolicach Zwierzyńca i Krasnobrodu. Tylko tirów
wszędzie pełno na drogach.

48. Data: 2008-01-11 10:16:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2008 09:21:36 +0100, olka napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście gotowanych w naczyniach ulepionych i wypalonych Twoimi rękami
> z okolicznej gliny.

Nie, to raczej z Ciebie wyszły właśnie na zewnątrz pierwotne instynkty; ja
zamiast nich - stosuję nowoczesne naczynia stalowe ;-P

49. Data: 2008-01-11 10:20:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2008 11:21:14 +0100, panta_rei napisał(a):

> Szomiz! Drewno z sadu to sobie do wędzenia zostaw, nie spal go "bez sensu"

Tylko nie wolno go wysuszyć, bo wtedy na nic, bo spali się niemal bez dymu
- niech więc leży "pod chmurką".

50. Data: 2008-01-11 10:21:14

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sadu.

Szomiz! Drewno z sadu to sobie do wędzenia zostaw, nie spal go "bez sensu"

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

Obiady dla 1 osoby
placki ziemniaczane
Stockbrot - jak to nazwać po polsku?
Grill gazowy czy ktoś ma ? używa ?
my sister having sex with her boy friend