Kuchnie starożytne

1. Data: 2001-08-31 22:00:40

Temat: Kuchnie starożytne
Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ostatnio kupiłem książkę kucharską ze starożytnego Rzymu, i jestem
ciekaw czy istnieje coś takiego o kuchni starożytnej Grecji, Egiptu itp.

Pozdrawiam,

GreGG

1. Data: 2001-09-01 09:26:35

Temat: Re: Kuchnie starożytne
Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

GreGG <n...@g...krakow.pl> napisał(a) w artykule
<9motqj$1bh$1@news2.tpi.pl>...
> [...]
>
> ostatnio kupiłem książkę kucharską ze starożytnego Rzymu, i jestem
> ciekaw czy istnieje coś takiego o kuchni starożytnej Grecji, Egiptu itp.

Noty poswiecone starozytnym kuchniom sa w Encyklopedii Kulinarnej Tenten.
Niestety brakuje not chocby o kuchni Bizancjum. Innych pozycji nie znam ale
wynika to chyba z raku zrodel pisanych na temat kuchni. Tak naprawde
pierwsze ksiazki kucharskie powstaly dopiero w Rzymie na temat innych
kuchni wiadomosci mozna czerpac z danych szczatkowych: literaturyy lub
wykopalisk
Czarek

dwa pytania
Zmiana adresu