Kultura erotyczna

21. Data: 2008-08-05 14:22:04

Temat: Re: Kultura erotyczna
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprowadzasz sztuczne kryteria podziału (kultura [erotyczna]
męska/żeńska, matrymonialna/zaliczankowa...itp)...

podczas gdy świat zmierza drogą zacieśniania się i przenikania
tego co męskie i tego co żeńskie na każdym poziomie, w czym
mają upodobanie m.in. właśnie kobiety, którym społeczeństwo
przypina "instynktownie" [czytaj: bezmyślnie] etykietę: feministki.

To co próbujesz robić to takie IMHO analizowanie świata od nie
tej [za przeproszeniem] strony co potrzeba, dla uspokojenia(?)
mentalności przynależącej do poprzedniej epoki.

Proponuję "trochę" inny "klucz" jako punkt wyjścia dla tego rodzaju
analiz: dawniej kobiety jako istoty nie były równorzędnym partnerem
dla mężczyzn w tak uniwersalnym zakresie jak to ma miejsce dziś,
stąd ich funkcje ograniczały się do obszaru niejako wyłączonego
powiedzmy z głównego nurtu aktywności społecznej.

Dziś kobiety udowadniają ponad wątpliwość nawet największych
sceptyków, że tamten okres mamy już nieodwracalnie za sobą.
Niestety, wielu to martwi, ponieważ nadal chcieliby restauracji
[romantycznej och-ach!] męskiej dominacji na poziomie społecznym
- tak jak np ciebie - więc np tworzą różne pokrętne teorie, które mają
za zadanie wykazanie za wszelką cenę m.in. rzekomej szkodliwości
dla kobiet i/lub mężczyzn] tego co niewątpliwie się dzieje.
[Notabene IMHO wynika to ze strachu mężczyzn przed kobietami.]

Tymczasem jedyną instancją upoważnioną do miarodajnej oceny
w tym zakresie pozostają kobiety.
Tym samym pętla się zamyka.
Czyli porażka.

Czy kiedyś zdołasz się z niej kiedyś wyzwolić? ;)

Dlaczego tak bardzo boisz się kobiet?
Dlaczego wizja kobiety wyzwolonej, pięknej, inteligentnej, a przy
tym decydującej w pełni o swoim życiu przyprawia cię o gęsią
skórkę na plecach?

Czy kobieta musi być uwikłana np w prostytucję, czy cechować się
jakąś przywarą (brzydotą?) odzierającą ją z absolutnej wspaniałości,
którą się cechuje jako istota, abyś dzięki temu "w zderzeniu z nią"
poczuł się bezpiecznie w wystarczającym [jak dla ciebie] stopniu?

Takie smutne jakieś trochę to twoje "fantazyjne smęcenie". ;)

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...

[...]

22. Data: 2008-08-05 15:08:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-mam problem boje sie silnych kobiet,a szczególnie ostatnio,kiedy
jedna mnie tak mlucila w lózku ze bojac sie zapadniecia w
seksoholizm,stalem sie raz na zawsze moralista-myslisz ze ja o tym nie
wiem,tu jedynie staram sie znalezc kobiete,prawdziwa twarz
kobiety,wyciagnac wnioski ze zmieniajacego sie swiata i Polski-a poza
tym uwielbiam byc zaliczany.

23. Data: 2008-08-05 15:12:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przeszkadza ci to, że kobiety nie traktują cię serio?

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

24. Data: 2008-08-05 15:31:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-uwielbiam byc zaliczany,to nie jest mój problem tylko
niedojrzalych panienek,usprawiedliwiajacych pewne braki w sobie
feminiznem.I oto tu chodzi aby zdemaskowac ten falsz.

25. Data: 2008-08-05 15:43:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc poświęcasz się dla dobra kobiet, tak?
Jaki ty szlachetny jesteś. Och! ;)

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

26. Data: 2008-08-05 16:24:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-tu nie tylko chodzi o dobro kobiet,ale tez moje przeciez nie
przejde na owce.I co mam wejsc do kosciola-e ksiadz udzielaj slubu-
ksiadz-alez to owca-ja-milosc ponad wszystko.A na powaznie,ojczyzna to
nie polska,ona sie rodzi kiedy namietne spojrzenie dziewczyny napotka
namietne spojrzenie chlopca.A wtenczas jestes u siebie w kraju.

27. Data: 2008-08-05 18:05:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> A na powaznie,ojczyzna to nie polska,ona sie rodzi kiedy
> namietne spojrzenie dziewczyny napotka namietne spojrzenie
> chlopca.A wtenczas jestes u siebie w kraju.

"Zamknij oczy i pomyśl o Anglii" :D

A idź już, idź, robić te rewolucje i prostować relacje... :)

--
Pozdrawiam - Aicha (a może "Kocham cię jak Irlandię"?;))

28. Data: 2008-08-05 18:26:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha-tu chodzi o to,ze wszystko zaczyna sie od czlowieka i rzutuje na
państwo,kraj zaczna sie od pojedyńczych ludzi.

29. Data: 2008-08-05 18:32:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> Aicha-tu chodzi o to,ze wszystko zaczyna sie od czlowieka i rzutuje
> na panstwo,kraj zaczna sie od pojedynczych ludzi.

A kończy na wysokości stopy kredytów i procentu bezrobocia, PKB na
głowę i wyniku sondaży?
To ja wymiękam i idę w cichości pielęgnować swoją apolityczną, choć
nie unikającą politycznych tematów relację :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2008-08-05 21:13:31

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
Jak stwierdzic do jakiej grupy kulturalnej,meskiej czy
kobiecej,zalicza sie dany naród.Trzeba sie przyjrzec,czyje interesy
chronione sa bardziej przez obyczaje,prawa,instytucje tego narodu-
mezczyzny,czy kobiety.Jesli obyczaje sa surowe,jesli panna jest pod
kontrola rodziców,jesli twoje kawalerskie zapaly nie moga znalezc
ujscia i wszystko tak jest sprytnie urzadzone i skombinowane ze
czujesz jak gdyby jakas niewidzialna reka zlapala cie za kark i
ciagnela do oltarza i jesli w dodatku twoje dochody i ich stalosc
staja sie rzecza spolecznie godna uwagi jako zabezpieczenie domowego
ogniska,to nie ma co gadac:znajdujesz sie w kraju,który zostal
opanowany przez kobiete i urzadzony pod katem matrymonialnym.A
jesli,przeciwnie,mlody mezczyzna,kawaler,ma latwe zycie,jesli opinia
jest wyrozumiala,prawa lagodne,kobiety przystepne i ten tylko sie
zeni,kto naprawde czuje powolanie-no to przewaza kultura erotyczna
meska.Otóz Polska jest krajem,zmieniajacym powoli swoja kulture
erotyczna-z kobiecej na meska.

Dziwne- mam głębokie przekonanie, że jest dokładnie na odwrót. I wystarczy
tu przeanalizować coś takie np jak istota pierwiastka żeńskiego i męskiego.
Co jest istotą Animy? Ano- wszystko to, co wiąż się z rodziną, domem
rodzinnym, opieką nad dziećmi, zapewnieniem sobie i potomstwu poczucia
bezpieczeństwa- nawet za wysoką cenę. Czyż ucieleśnieniem tego nie jest
państwo opiekuńcze, zwalniające wszystkich z odpowiedzialności za cokolwiek?

A pierwiastek męski- Animus- czym się charakteryzuje? Chęcią zdobywania
(wiedzy, nowych terenów,etc), a do tego niebędne jest opuszczenie domu
rodzinnego i narażanie się na niebezpieczeństwo, ryzyko. Czyli- niechęć do
poddawania się prawom państwa opiekuńczego, rozwój własnej inicjatywy.

To oczywiście tylko jedna różnica- ale jakże zasadniczo różna od Twojego
spojrzenia- i pociągająca za sobą określone skutki. Oczywiście- takich
różnic można wymienić więcej- ale bazowanie choćby na tych 2 wystarczy na
sporo książkę:-)

pozdrawiam

Chiron

Psycholog on-line
czy nauczanie j.ang. w I klasie PODSTAWOWKI ma sens?
nie spać do cholery!
największa zbrodnia na Polakach II-ej wojny światowej
Co Francuzi wiedzą o Polsce