Kultura erotyczna

31. Data: 2008-08-05 21:21:35

Temat: Re: Kultura erotyczna
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> ...Chcialabys zyc z facetem blednie siebie pojmujacym,czy
> staralabys sie pewne rzeczy wyprostowac nie tylko dla siebie.

Mysle i mysle nad tym zdaniem...

michal

32. Data: 2008-08-05 21:27:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Mysle i mysle nad tym zdaniem...

Nad czym tu myśleć? Przecież jeśli kochasz, to dajesz wolność. A jeśli
uwalniasz, to musisz się liczy z tym, że nie tylko dla siebie ;)
Na szczęście ja nie muszę niczego prostować. Raczej sama się powoli
rozprostowuję :)

--
Pozdrawiam - Aicha

33. Data: 2008-08-05 21:29:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> Aicha-tu chodzi o to,ze wszystko zaczyna sie od czlowieka i rzutuje na
> państwo,kraj zaczna sie od pojedyńczych ludzi.

Ale z której strony?

michal

34. Data: 2008-08-05 21:30:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> To oczywiście tylko jedna różnica- ale jakże zasadniczo różna od
> Twojego spojrzenia-

Przedpiśca patrzy wyłącznie tym trzecim okiem ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2008-08-05 21:30:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> A kończy na wysokości stopy kredytów i procentu bezrobocia, PKB na
> głowę i wyniku sondaży?
> To ja wymiękam i idę w cichości pielęgnować swoją apolityczną, choć
> nie unikającą politycznych tematów relację :)))

Tylko zadbaj, żeby była prosta! :)

michał

36. Data: 2008-08-05 21:31:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Tylko zadbaj, żeby była prosta! :)

Patrz odpowiedź parę gałązek dalej :)

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2008-08-05 21:32:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem.
Ironizowałem przecież.

Jesteś jak taki piesek, który zbiera spod stołu to co mu rzucą ci,
którzy przy nim zasiadają.
Cóż, można i tak.

Tylko z tej perspektywy nie uda ci się ocenić miarodajnie potraw
wystawianych na stole.

IMHO oczywiście.

--
CB

b.googlegroups.com...

38. Data: 2008-08-05 21:49:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]
> uwalniasz, to musisz się liczy z tym, że nie tylko dla siebie ;)
> Na szczęście ja nie muszę niczego prostować. Raczej sama się powoli

Nie, muszę jeszcze jednak pomyśleć. Ty już pojęłaś w lot, o co chodzi, ja
jeszcze nie. :)

michał

39. Data: 2008-08-05 21:58:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Nie, muszę jeszcze jednak pomyśleć. Ty już pojęłaś w lot, o co
> chodzi, ja jeszcze nie. :)

Tyle, że w tym przypadku nie o miłość chodzi, a li tylko o sexs
(pisowania oryginalna). Ja nie mam potrzeby zbawiania świata dla
zaspokojenia własnych potrzeb seksualnych, tylko dlatego, że inaczej
nie potrafię. Innymi słowy: maniakom seksualnym mówimy stanowcze nie
:) Jaśniej już chyba nie można ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha (chyba patrzę inny okiem niż przedpiśca:))

40. Data: 2008-08-06 03:54:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron-dokladnie wszystko jest pisane przez odwrotnosc i dialektyczna
próba uchwycenia procesu zyciowego,nie wiem jak to nazwac ale
konsekwencje tego co tu jest, od jakiegos czasu mi sie sprawdzaja,moze
chodzi o kobiete i mezczyzne z zycia ,a nie teoretycznych.Tu jest cos
takiego jakby zycie gryzlo teorie.Zreszta wiekszosc rzeczy pisze przez
odwrotnosc,gdyz Polska jest przewrócona do góry nogami.

Psycholog on-line
czy nauczanie j.ang. w I klasie PODSTAWOWKI ma sens?
nie spać do cholery!
największa zbrodnia na Polakach II-ej wojny światowej
Co Francuzi wiedzą o Polsce