Kultura erotyczna

41. Data: 2008-08-06 04:11:03

Temat: Re: Kultura erotyczna
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-jesli ktos w cos wierzy,a zycie pokazuje iz jest zupelnie
inaczej,zamiast wyciagnac wnioski szuka jedynie potwierdzenia w innych
swojego procesu zyczeniowego.Tak naprzyklad psychopata,mysli ze jest
wspanialy,a jego czyny pokazuja go negatywnie.Trudno jest zyc z ludzmi
zaklamanymi w sobie niepamietajacymi juz kiedy sie zaklamali lub kto
ich zaklamal.

42. Data: 2008-08-06 04:19:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-ja mam jakas tendencje do grzebania sie w smieciach,to co na
stole za ladne.

43. Data: 2008-08-06 04:34:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha-nie za bardzo wiem,z tlumaczenia twojego Michalowi,co ja
wlasciwie napisalem,czy mnie równiez moglabys z laski swojej
wytlumaczyc o co mi chodzilo w tym co napisalem.

44. Data: 2008-08-06 05:45:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha-tak myslalem ze brakuje mi w Polsce Ministerstwa Spraw
Erotycynych.Powszechny jest bledny poglad,ze zycie erotyczne kazdego
czlowieka jest czym dyskretnym i prywatnym,a w pewnym sensie nawet
antyspolecznym.Milosc to sprawa bardzo serio,równiez erotyka jest-w
aspekcie wszelkich swoich konsekwencji psychicznych i spolecznych-
sprawa dosc powazna.Kiedy mlody czlowiek wychodzi na ulice i staje w
obliczu 10000tys kobiet,z których kazda go pociaga,jest blizej ducha
zbiorowosci,erotyzm,niby niewidzalny most,laczy w kazdej chwili synów
i wszystkie córki danego narodu stanowiac,na ksztalt slońca
niewyczerpalne zródlo energii.Otóz wlasnie w tej
bezustannej,niepochwytnej grze instynktów,namietnosci,wzajemnych
oczarowań,zabawy, rozmów z kobietami ksztaltuje sie naród.Polacy nie
moga zrozumiec dlaczego Amerykanie wysylali tancerki do zolnierzy w
wietnamie,a chodzilo o to aby czuli sie narodem.

45. Data: 2008-08-06 06:53:19

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
Chiron-dokladnie wszystko jest pisane przez odwrotnosc i dialektyczna
próba uchwycenia procesu zyciowego,nie wiem jak to nazwac ale
konsekwencje tego co tu jest, od jakiegos czasu mi sie sprawdzaja,moze
chodzi o kobiete i mezczyzne z zycia ,a nie teoretycznych.Tu jest cos
takiego jakby zycie gryzlo teorie.Zreszta wiekszosc rzeczy pisze przez
odwrotnosc,gdyz Polska jest przewrócona do góry nogami.

Ależ nie. Sam Twój przykład- kobieta pilnowana, mężczyzna, który do niej się
zbliży- to pilnuje się, żeby w celach matrymonialnych- to EWIDENTNIE męska
kultura. Zauważ: to mężczyźni tak ją urządzili- choćby po to, by być pewnym
co do swego potomstwa. I łatwo to uzasadnić. Dlaczego napisałeś, że żeńska-
ja tego nie wiem. A kraj kobiet łatwych, często zmieniających partnerów, nie
dbających o stabilny związek, wciskających się wszędzie wojowniczych
amazonek- to państwo żeńskie, nie na odwrót

Chiron

46. Data: 2008-08-06 08:48:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, twoja sprawa.

Tylko nie sprowadzaj "wszystkiego" do tego poziomu, który uważasz
za optymalny dla siebie [po to aby na siłę wpasowywać to do swojego
punktu widzenia], bo wychodzi z tego w porywach jeden wielki burdel,
a świat nie jest taki jedno-poziomowy jak byś tego ewidentnie chciał.

Innymi słowy: nie próbuj iść na łatwiznę "po całości" i "ile wlezie",
bo w ten sposób możesz zostać [na niektórych poziomach] bardzo
źle odebrany.

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Cbnet-ja mam jakas tendencje do grzebania sie w smieciach,to co na
> stole za ladne.

googlegroups.com

47. Data: 2008-08-06 11:14:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
> wspanialy,a jego czyny pokazuja go negatywnie.Trudno jest zyc z ludzmi
> zaklamanymi w sobie niepamietajacymi juz kiedy sie zaklamali lub kto

Tylko ze takie mechanizmy wystepuja u kazdego w roznych plaszczyznach
postrzeganej rzeczywistosci. Innymi slowy kazdemu z nas w niektórych
przypadkach udaje sie wyciagac wlasciwe wnioski, zamiast tkwic w bledzie.

michal

48. Data: 2008-08-06 11:18:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> Aicha-nie za bardzo wiem,z tlumaczenia twojego Michalowi,co ja
> wlasciwie napisalem,czy mnie równiez moglabys z laski swojej
> wytlumaczyc o co mi chodzilo w tym co napisalem.

Po mojemu powiedziala Ci, ze na dominacje plci patrzysz przez pryzmat
maniakalnej seksualnosci.
Kobieta sluzy Ci tylko do "sexu" i tej pozycji chcesz bronic.

michal

49. Data: 2008-08-06 11:35:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> Erotycynych.Powszechny jest bledny poglad,ze zycie erotyczne kazdego
> czlowieka jest czym dyskretnym i prywatnym,a w pewnym sensie nawet

Dyskrecja, prywatnosc, intymnosc jsa emocjonalnie bodaj najbardziej
istotnymi elementemi erotyki.

> [...]
> zbiorowosci,erotyzm,niby niewidzalny most,laczy w kazdej chwili synów
> i wszystkie córki danego narodu stanowiac,na ksztalt slońca

Ja mam podobne uczucia, kiedy wychodze na ulice. Jednak poczucie intymnosci
moich interakcji z "czarodziejkami", które mijam, jest moja immanentnie
prywatna sprawa i emocjonalnie wazna. Sa wpisane w nasza kulture. Nie chce
tego zmieniac. Nie che poddawac tego ani ocenie publicznej, ani prawnej. :)

> [...]
> moga zrozumiec dlaczego Amerykanie wysylali tancerki do zolnierzy w
> wietnamie,a chodzilo o to aby czuli sie narodem.

To raczej pewien obyczaj, a nie cala kultura. Co kraj, to...

michal

50. Data: 2008-08-06 12:57:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> Polacy nie moga zrozumiec dlaczego Amerykanie wysylali tancerki
> do zolnierzy w wietnamie,a chodzilo o to aby czuli sie narodem.

No pacz, a Doda jakoś nie chciała wzmacniać więzi narodowych. Whisky i
klimy na pustyni sobie zażyczyła, zła kobieta :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Psycholog on-line
czy nauczanie j.ang. w I klasie PODSTAWOWKI ma sens?
nie spać do cholery!
największa zbrodnia na Polakach II-ej wojny światowej
Co Francuzi wiedzą o Polsce