Kulturystyka i sporty walki

11. Data: 2002-09-07 14:36:48

Temat: Re: Kulturystyka i sporty walki
Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ty opowiadasz o ulotenej granicy miedzy suplementami a koksem, pewne
rzeczy sa koksami a pewne sa suplemenatami a granica miedzy nimi jest
zasadnicza. Tojest tak jak bys mowiel o plynnej granicy miedzy rowerem a
motorem.
Pozdrawiam
Flip

12. Data: 2002-09-07 20:54:42

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, cos mi się za dużo Janków tu plącze. Po odpowiedzi Czarnegojanka
> oczywiście, a strona fajna jest Janka Werbińskiego. To chyba dwie różne
> osoby, mam nadzieję.
> Ancza

Dzięki. :-)
Tak, jest nas dwóch. Możemy się mylić ponieważ podobnie reagujemy na
niektóre bzdury wypisywane przez pewne osoby. :-)))

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

13. Data: 2002-09-07 21:03:37

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rzeczy sa koksami a pewne sa suplemenatami a granica miedzy nimi jest
> zasadnicza. Tojest tak jak bys mowiel o plynnej granicy miedzy rowerem a

Nie do końca.
Z tego, co wiem to praktycznie 99,9% polaków przyjmuje środki dopingujące. W
tym i Ty.
Myślisz, że jestem ehmm.. zmęczony?
Zapoznaj się z listą środków dopingujących MKOl i przypomnij sobie kiedy
ostatnio wypiłeś piwko, kolę lub kawkę.

Koksiarzu ;-D
(żartuję)

Granica pomiędzy suplementem a dopingiem jest widoczna. Doping w
kulturystyce to praktycznie testosteron i jego syntetyczne substytuty -
sterydy.
ECA jest dopingiem w przypadku np kolarzy lub innych dyscyplin
wytrzymałościowych ale nie w przypadku kulturystów.
Prawie każdy pije kawę lub kolę itp. Kofeina jest na liście środków
zakazanych, obok np alkoholu.

Teraz uświadom sobie, że te puszyste panie w np ZUS są ciągle na dopingu.
LOL :-)

14. Data: 2002-09-08 06:18:56

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co tu piszesz wynika ze chyba chcesz miec jak najwiecej postow w tym
dziale, sam przeciez podales liste najchcetniej stosowanych suplementow, a
teraz piszesz ze kawa to tez doping.
hehhehehe
Chyba sobie nie wyobrazasz sytuacji, ze cofneli komus medal za to ze napil
sie kawy :)))))
Flip
Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aldqbe$bgu$4@news2.tpi.pl...

15. Data: 2002-09-08 06:42:31

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hehhehehe
> Chyba sobie nie wyobrazasz sytuacji, ze cofneli komus medal za to ze napil

Przeczytaj listę środków zabronionych przez Międzynarodowy Komitet
Olimpijski. Kawa oraz alkohol są na tej liście.
Co do kofeiny to jest pewien jej minimalny poziom we krwi, powyżej którego
jest dopingiem.
Nie potrafię obliczyć ile kawy należy wypić aby ten poziom osiągnąć, ale
pewnie niektórzy go osiągają pijąc kawkę w biurze. :-)
Medali za poziom kofeiny zwykle się nie zabiera ponieważ są znacznie lepsze
środki (epo itd), które są trudniej wykrywalne lub niewykrywalne tak jak ten
najnowyszy, 20x silniejszy od epo.

Warto się z ww. listą zapoznać.

16. Data: 2002-09-08 09:48:21

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Suma sumarum jesli chodzi o kulturystyke, to naspisales juz liste
suplementow, lista koksow jest znacznie dluzsza i zaczynajac od
najpopularniejszego metanabolu, konczac na niew czym, to ta granica wcale
nie jest taka plynna, bo zwiekszajac ilosc zjadanego bialka z odzywki
bialkowej, w zyciu nie osiagnemy efelktu anabolicznego i nie bedzie to
traktowane jako koks ani jako doping.
Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:alet45$3kk$1@news2.tpi.pl...

17. Data: 2002-09-08 11:06:06

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczy sa koksami a pewne sa suplemenatami a granica miedzy nimi jest
> zasadnicza. Tojest tak jak bys mowiel o plynnej granicy miedzy rowerem a
Pamietaj o tym, ze co dla jednego jest oczywistym, dla innego stanowi czarna
magię.
równiez pozdrawiam
tadeusz

18. Data: 2002-09-08 13:09:42

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spoko, masz racje, lepiej sto razy powiedziec co jests suplemenetem, niz
czyjas matka sie martwic, ze syn bierze koks
Flip

19. Data: 2002-09-08 14:09:26

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie zgadzmasie z tym, ze Michal ma racje troche sie to kloci, ale
mysle, ze do pewnego momentu da sie to pogodzic. Oczywiscie Pani syn nie
bedzie wygladal jak Arnold S. :) ani nie bedzie sie ruszal jak Bruce L., ale
przeciez na ringu w kick boxingu sa tez wyzsze wagi, pewnie jest tez open.
Mysle, ze gdyby Pani syn trenowal tylko kulturystyke z zamiarem nabrania
masy to powinien zwiekszyc ilosc zjadanych weglowodanow, zeby mial energie
do dzwigania zelastwa i zeby mial dodatni bilans energetyczny.
A jesli chce dolaczyc do tego intensywne treningi kicka to powinien rowniez
zwiekszyc ilosc zjadanego bialka, zeby organizm nie spalal miesni, podczas
kicka.
Do tego wszystkiego powinien pic wode jak ryba.
Z suplementow polecalbym kreatyne, a jak ma wiecej kasy polaczyl bym ja z
HMB, a jak ma jeszcze wiecej kasy dodalbym aminokwasy i BCAA
Zycze powodzenia i pozdrawiam
> Mój syn trenuje intensywnie kulturystykę i kick-boxing. W czasie wakacji
> (bez kick-boxingu) przybrał na masie 4 kg i nie chce teraz tego stracić, a
> wręcz przeciwnie - przybrać jeszcze 10 kg. Chce teraz kontynuować obydwa
> treningi. Czy ktoś z grupowiczów mógłby mu doradzić jakieś suplementy?
HMB+

20. Data: 2002-09-08 14:17:33

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <alflp8$p9v$1@shilo.silesia.pik-net.pl> Muerte napisał(a):
> [...]
> zwiekszyc ilosc zjadanego bialka, zeby organizm nie spalal miesni, podczas

Do kulturystyki też obowiązkowo białko!!! Inaczej przy intensywnym treningu
nastąpi rozpad białek z mięśni!
--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/