Kuna

1. Data: 2008-01-15 13:44:05

Temat: Kuna
Od: "BolekJaneczko" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może ktoś zna sposaby pozbycia się gościa w postaci kuny.
Wychodzi sobie po rogu ściany na dach, biega po dachu, jak na razie nie
znalazłem śladów na strychu, ale pewnie jakoś się wkrótce tam dostanie.
Jak ją odstraszyć?
Dzięki z góry

BolekJ

2. Data: 2008-01-15 17:47:04

Temat: Re: Kuna
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jan 2008 14:44:05 +0100, BolekJaneczko napisał(a):

> [...]
> Wychodzi sobie po rogu ściany na dach, biega po dachu, jak na razie nie
> znalazłem śladów na strychu, ale pewnie jakoś się wkrótce tam dostanie.

U mnie wiewiórki gromadami przychodzą na parapety okienne. Muchy wybierają
czy coś. Fajnie tupią. Potem chodzą wokół okien po chropowatym tynku,
uwielbiam patrzeć, chociaż jesienią zeżarły nam przy okazji wszystkie
orzechy laskowe :-)
A kuna w czym przeszkadza? - hałasuje? Nie da się przywyknąc? - dziury na
strychu zatkać i przywyknąć?
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-15 20:45:11

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BolekJaneczko" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wychodzi sobie po rogu ściany na dach, biega po dachu, jak na razie nie
> znalazłem śladów na strychu, ale pewnie jakoś się wkrótce tam dostanie.

Daj jej żyć, jesli nie ma sz kurczaków. W końcu kto ze znajom ych moz esię
pochwalić własną kuną, która tępi myszy?

Ja tam bym chciał mieć kunę, nawert bym ją podkarmiał (o ile bym nie miał
kurczaków).

DJD

4. Data: 2008-01-15 22:27:07

Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jan 2008 21:45:11 +0100, Dominik Jan Domin napisał(a):

> [...]
> pochwalić własną kuną, która tępi myszy?
>
> Ja tam bym chciał mieć kunę, nawert bym ją podkarmiał (o ile bym nie miał

i o ile by nie niszczyła Ci ocieplenia poddaszy co robi bardzo namiętnie.
Kuna potrafi spowodowac znaczne szkody wiem bo tez mam cyklicznie ten
problem - nadaje się jesli ktoś ma stodołe - albo inny budynek gospodarczy
gdzie zamieszka - jesli na strychu - radze się jej szybko pozbyć bo narobi
szkód a odchody układają się w spore kopce. Wynosi wełne mineralną jak się
dostanie do niej i niszczy przegryza folie dachowe - ech szkoda gadać.

5. Data: 2008-01-16 10:32:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pochwalić własną kuną, która tępi myszy?
>
> Ja tam bym chciał mieć kunę, nawert bym ją podkarmiał (o ile bym nie miał

Mogę Ci przesłać wiaderko wiewiórek, kuna gości u mnie okazjonalnie :-D

6. Data: 2008-01-16 10:33:36

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jan 2008 23:27:07 +0100, jack napisał(a):

> [...]
> szkód a odchody układają się w spore kopce. Wynosi wełne mineralną jak się
> dostanie do niej i niszczy przegryza folie dachowe - ech szkoda gadać.

U mnie robiły to ptaki - brały sobie wełnę na budowę gniazd.
Trzeba pozabijać deskami wszelkie dziury-wejścia.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

Uszkodzona (przytarta) skorzana kanapa - na jaki rabat sie zgodzic?
Zaworek do WC z metalowym pokretlem ?
Rabaty w salonach meblowych - Klose?
Klucze stanley
wymiana/legalizacja liczników