'Kundalini' - depresja, nerwica, stan przedzawałowy czy ki diabeł ?

41. Data: 2010-02-01 20:47:07

Temat: Re: 'Kundalini' - depresja, nerwica, stan przedzawałowy czy ki diabeł ?
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:o6q1v8o1urgb.dlg@trenerowa.karma...
>A był to 31-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> dla mnie brzmią czasem jak totalny odlot po niezłym kwasie :)

Czyli co? Czyli też Ci się wydają pouczające, tak?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

42. Data: 2010-02-01 20:55:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 01-luty-10, gdy Chiron wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Czyli co? Czyli też Ci się wydają pouczające, tak?:-)

mnie pouczają o tryliony mniej alefów zakręcone kwestie :)
nie wnikam w ich rację, bo nie jestem po prostu w stanie.
no, ty tez jesteś pod tym względem dla mnie doskonały czasami :)

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

43. Data: 2010-02-01 21:02:51

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 01-luty-10, gdy medea wymamrotał:

> teraz to już bym się chyba bał :)

I słusznie. Ja też dziś już bym się bała. :)

Ewa

44. Data: 2010-02-01 21:19:49

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> A'propos to jest bardzo ciekawy artykuł o LSD w "Charakterach". ;)

No to mnie macie. Kwas+LSD.
:)

45. Data: 2010-02-01 21:35:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Feb 2010 22:02:51 +0100, medea napisał(a):

> I słusznie. Ja też dziś już bym się bała. :)

No tak - balibyście się, że się przed dziećmi wyda :-)

--

Ikselka.

46. Data: 2010-02-01 21:59:47

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> No to mnie macie. Kwas+LSD.
> :)

Ja wszystko rozumiem, no ale żeby tak codziennie??? ;)

Ewa

47. Data: 2010-02-01 22:02:18

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No tak - balibyście się, że się przed dziećmi wyda :-)

Gdybyśmy się tego bali, to nie pisalibyśmy o tym publicznie.

Ewa

48. Data: 2010-02-01 22:14:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wszystko rozumiem, no ale żeby tak codziennie??? ;)
>
> Ewa

Nie zrozumiałaś. Kwas- to ksywka Kwaśniewskiego, a LSD- to SLD. Redi jest po
prostu krytokomunistą:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

49. Data: 2010-02-01 22:17:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Zastanawiające, że mnie o to pytasz?
> Ciekawe, czy w to w moim wydaniu bluzgi są ci tak rażące, czy może
> liczysz, że to ja zrozumiem twoje pytanie.
> ENder

Bluzgi są w ogóle dla mnie drażniące...no ale skoro Ci to jest do czegoś
potrzebne...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

50. Data: 2010-02-01 22:58:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Do presji społecznej dla takich drażliwych jak ty.
> Teraz wreszcie nabrałeś odwagi, żeby komuś (mnie) zwrócić uwagę,
> to może będziesz miał ją także przy kolejnej okazji u innych osób.
> ENder

Zwracam, zwracam. Na ogół jednak nie ponawiam prośby- jak widzę że jest
nieskuteczna.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron