Kupno mieszkania od developera

1. Data: 2004-01-28 21:18:10

Temat: Kupno mieszkania od developera
Od: Daniel Skrzypkowski <s...@n...nemezis.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Planuje zakupic mieszkanie od developera, mieszkania jeszcze
nie ma i dopiero ma sie rozpoczac budowa (na wiosne). Jak
najlepiej sprawdzic wiarygodnosc developera, jakie dokumenty
powiniene od niego zadac?
Jak moge zminimalizowac ryzyko?

pzdr,
--
Daniel

1. Data: 2004-01-28 22:15:35

Temat: Re: Kupno mieszkania od developera
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Skrzypkowski" <s...@n...nemezis.net> napisał w
wiadomości news:bv98ui$t73$1@news.supermedia.pl...

> [...]
> nie ma i dopiero ma sie rozpoczac budowa (na wiosne). Jak
> najlepiej sprawdzic wiarygodnosc developera, jakie dokumenty

Kupujac mieszkanie juz stojace, a nie wirtualne.

--
Leszek Grelak - Lesio5
"Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

1. Data: 2004-01-29 09:33:50

Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Placic gora 10% a reszte przed samym odbiorem, nigdy inaczej.. dokladnie
przeczytac umowe

1. Data: 2004-01-29 13:34:30

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planuje zakupic mieszkanie od developera, mieszkania jeszcze
> nie ma i dopiero ma sie rozpoczac budowa (na wiosne). Jak

zawsze mnie interesowalo dlaczego ludzie kupuja za ogromne pieniadze
mieszkania ktorych nie ma i nie wiadomo czy beda w sytuacji gdzie mamy duzo
mieszkan na rynku dostepnych od reki
prosze o wyjasnienie co przemawia za kupnem mieszkania ktore dopiero ma
powstac?

pzdr

matjaw

1. Data: 2004-01-29 13:59:17

Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-29 14:34, Użytkownik Mateusz Jaworski napisał:
> [...]
> mieszkan na rynku dostepnych od reki
> prosze o wyjasnienie co przemawia za kupnem mieszkania ktore dopiero ma

Brak gotowych mieszkań spowodowany przedunijną i przedvatową paniką?

A gdzie masz dużo mieszkań dostępnych od ręki - nie licząc parterowych i
innych niechcianych z tego czy innego powodu?

Tomek

1. Data: 2004-01-29 14:54:42

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jf3bvb.2b4.ln@serwerek...

> A gdzie masz dużo mieszkań dostępnych od ręki - nie licząc parterowych i
> innych niechcianych z tego czy innego powodu?

Na rynku wtórnym. Lepiej czesto kupic dobre mieszkanie na rynku wtórnym niz
bawic sie w ruletke developerska (wyjda z fundamentami czy sie zwina).

1. Data: 2004-01-29 22:27:50

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
> Placic gora 10% a reszte przed samym odbiorem, nigdy inaczej.. dokladnie
> przeczytac umowe

No to życzę powodzenia w szukaniu takiego developera, który zgodzi sie na
takie warunki.

1. Data: 2004-01-29 22:29:25

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na rynku wtórnym. Lepiej czesto kupic dobre mieszkanie na rynku wtórnym
niz
> bawic sie w ruletke developerska (wyjda z fundamentami czy sie zwina).

Ceny zdecydowanie wyższe i nie zawsze odpowiadające wykończenie. Czasem ceny
wręcz absurdalne.
A trudno płacić dużo pieniędzy za mieszkanie, które zaraz będzie sie
przebudowywało.

1. Data: 2004-01-29 23:17:34

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvc0u9$1pj$1@mamut.aster.pl...

> No to życzę powodzenia w szukaniu takiego developera, który zgodzi sie na
> takie warunki.

A ja zaplacilem w ramach umowy przedwstepnej slownie 500 zl co co stanowilo
promile wartosci mieszkania a nie 10 %...

1. Data: 2004-01-30 10:44:02

Od: "Anka_K" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie kupuje sie wirtualnych mieszkań, bo potem bedziesz pisał do Pani
Jaworowicz, ze developer się zabrał i siedzi na bahama, a ty nigdy nie
dostaniesz nic, bo jestes ostatnim wierzycielem, po zadłużonych developerach w
myśli polskiego prawa.
> [...]
> Leszek Grelak - Lesio5
> "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

Kuchenka gazowa - dziwny kolor plomienia
Listwy przypodlogowe na kable - sa takie ?
Jakie futryny do plyty betonowej 6cm?
Spółdzielnia Mieszkaniowa Domino
Bezpłatny, 30-dniowy program ochrony mienia TIME ALARM.