Kurczak w naczyniu zaroodpornym + dodatki - jakie dodatki?

1. Data: 2008-01-24 00:13:19

Temat: Kurczak w naczyniu zaroodpornym + dodatki - jakie dodatki?
Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
1. Kurczak.
2. Kurczak zamarynowany.
3. Kurczak zamarynowany lezy sobie w naczyniu zaroodpornym w
piekarniku.
4. Kurczak zamarynowany lezy sobie w naczyniu zaroodpornym w
piekarniku a dookola niego dodatki.
I tu sie rodzi pytanie - jakie dodatki?
No wlasnie - takiego kurczaka robilem daaaawno (nascie lat temu) i nie
bardzo pamietam. Teraz gotuje bardzo rzadko wiec moje umiejetnosci
kuchenne sa w glebokim uspieniu.
Co mozna wrzucic kurczakowi do towarzystwa?
1. Kartofelki w mundurkach
2. Papryke
3. Marchewke (bleee)
4. Jablka
5. Gruszke?
6. Orzechy wloskie
7. Pomidor?
8. ???
Towarzystwo roznej wielkosci - wiec pewnie bedzie sie piec w roznym
czasie. W takim razie mniejsze dorzucac pozniej?
Jak uniknac wysuszenia miesa? Smarowac miodem? Podsmazac? W jakiej
temperaturze piec?

pozdr
Piotr

2. Data: 2008-01-24 10:46:51

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
> [...]
> czasie. W takim razie mniejsze dorzucac pozniej?
> Jak uniknac wysuszenia miesa? Smarowac miodem? Podsmazac? W jakiej

Na pewno ziemniaki są pyszne jak przejdą sosem z kurczaka nie muszą być w
mundurkach!
Papryka też może być , marchewka jak najbardziej.
Pomidor rozwali się na 100 procent i będziesz miał pastę. Jabłka są dobre
tylko trzeba je dorzucić na końcu, bo też mogą się rozwalić.
Ja dodaję marchewkę, brokuły, ziemniaki czasem paprykę no i obowiązkowo
czosnek ale to przy marynacie!
Jolka

3. Data: 2008-01-24 11:02:01

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@a...pl pisze:
> [...]
> kuchenne sa w glebokim uspieniu.
> Co mozna wrzucic kurczakowi do towarzystwa?

Zabki czosnku w calosci.
Cebule w calosci (jesli mala) lub pokrojona na max. cwiartki.

th

4. Data: 2008-01-24 11:03:42

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> Zabki czosnku w calosci.
> Cebule w calosci (jesli mala) lub pokrojona na max. cwiartki.

I jeszcze czastki mandarynek, moga byc same, a kurczak dodatkowo podlany
piwem.

th

Jak zrobić ciasto francuskie?
Re: jazdy