Kurde Dębski

21. Data: 2011-10-21 17:09:47

Temat: Re: Kurde Dębski
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <5ffc425a-05d4-4f81-a831-
e7b4d581afea@er6g2000vbb.googlegroups.com>,
k...@g...com says...

> co mnie kitujesz, przecież ty mieszkasz w UK

Nie mieszka - Twojego zapomnianego nicku zapomniałem, ale nie
wart jest wspomnienia. ;>

Pzdrw.Fl

22. Data: 2011-10-21 17:17:39

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 6:09 pm, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> In article <5ffc425a-05d4-4f81-a831-
> e7b4d581a...@er6g2000vbb.googlegroups.com>,
> k...@g...com says...

> Nie mieszka - Twojego zapomnianego nicku zapomniałem, ale nie
> wart jest wspomnienia. ;>

mieszka mieszka :-)
a na chamstwo nie zwracam uwagi, takie to powszechne, że kto by w
ogóle reagował LOL

Takie chamskie komenty tylko o jednym świadczą u autora: niska
samoocena :-)
współczuję ci.

23. Data: 2011-10-21 17:28:21

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 6:09 pm, Flyer <f...@g...pl> wrote:

> Nie mieszka

:-)
z faktycznych osób na tym forum stojących za nickami, to jest garstka,
na palcach jednej ręki można policzyć

hehe

reszta klonu - przykre ale prawdziwe, niska samoocena ma to do siebie,
że trza się zabezpieczyć tworząc dodatkowych użytkowników

LOL

a 'wrażliwość' na odrzucenie w porównaniu z niską samooceną, o qrde,
to jest po prostu piękne czytać co tu się dzieje

24. Data: 2011-10-21 18:26:40

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0e25b052-7a3f-44d7-84a5-96d66f324dc3
@x25g2000yqb.googlegroups.com>, k...@g...com
says...

> mieszka mieszka :-)

Nie mieszka - chyba wiem, kogo odprowadzałem do autobusu do ....
. Twoja wiedza sięgnęła chodnika. ;>

> a na chamstwo nie zwracam uwagi, takie to powszechne, że kto by w
> ogóle reagował LOL

Idź sobie robić za alfę i omegę na pssmoderowanej? ;>

> Takie chamskie komenty tylko o jednym świadczą u autora: niska
> samoocena :-)
> współczuję ci.

Se pogadaj - nigdy Ciebie nie lubiłem - nadęta moderatorko.

Pzdrw.Fl.

25. Data: 2011-10-21 19:25:39

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 7:26 pm, Flyer <f...@g...pl> wrote:
po pierwsze: LOL taki jak nigdy.

> Nie mieszka - chyba wiem, kogo odprowadzałem do autobusu do ....
> . Twoja wiedza sięgnęła chodnika. ;>

Oczywiście że mieszka w UK. I każdy użytkownik to może łatwo
sprawdzić.

> Se pogadaj - nigdy Ciebie nie lubiłem - nadęta moderatorko.

Błehehehehe, dobre.

26. Data: 2011-10-21 19:41:00

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 7:26 pm, Flyer <f...@g...pl> wrote:

> Nie mieszka - chyba wiem, kogo odprowadzałem do autobusu do ....

Mogłeś odprowadzać najbliżej 2 lata temu (o ile w ogóle cię widział na
oczy); no chyba że Dębski odwiedził PL w ciągu 2 ostatnich dni (w co
szczerze wątpię).

Na chwilę obecną nie jesteś nawet sklonowanym kontem Przemysława.

> . Twoja wiedza sięgnęła chodnika. ;>

LOL ubaw mam po pachy

27. Data: 2011-10-21 20:25:43

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 7:26 pm, Flyer <f...@g...pl> wrote:

> Idź sobie robić za alfę i omegę na pssmoderowanej? ;>
>
> Se pogadaj - nigdy Ciebie nie lubiłem - nadęta moderatorko.

Hmmmm, co pisał Marcin Ciesielski w 2006 o moderacji tej grupy:

"Przykro mi, ale Twoje postulaty są niemożliwe do zrealizowania i
prawdopodobnie dlatego Twój post nie został wpuszczony na
pl.news.admin.
PSP Home nie jest forum, a jedynie bramką do Usenetu. Co do samej
bramki,
jej właściciele mogą blokować osoby według IP i odfiltrowywać bluzgi,
ale
ma to wpływ jedynie na posty wysyłane z tej bramki, natomiast w żadnym
wypadku nie dotyczy to postów wysyłanych na serwery news przez
protokół
NNTP z rozmaitych czytników. Jedynym sposobem wykonania tego, o czym
piszesz, byłaby moderacja grupy pl.sci.psychologia, która musiałaby
zostać
przegłosowana - podobnie jak tworzenie nowej grupy. Moderacja mogłaby
być
oczywiście automatyczna, co nie spowalniałoby pojawiania się postów,
ale w
taki sposób poza odfiltrowywaniem bluzgów czy postów wysyłanych przez
aioe.org (przez który brużdżą "imigranci" z a.p.d.) niewiele dałoby
się
zrobić. Blokowanie według IP ma niewielki sens - większość osób - w
tym
praktycznie wszyscy trolle - korzystają z usług dostępowych ze
zmiennym
adresem IP, głównie z Neostrady. Jedyną receptą na problemy, o których
piszesz, mogłaby być moderacja ręczna, ale ona znacznie opóźniałaby
pojawianie się postów. "

Flyer, hasło "neostrada" chyba nie jest ci obce...

28. Data: 2011-10-21 20:38:16

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-21 20:26, Flyer pisze:
> [...]
>
> Idź sobie robić za alfę i omegę na pssmoderowanej? ;>

> Se pogadaj - nigdy Ciebie nie lubiłem - nadęta moderatorko.

hehe, lamusy zaplataly sie w swoich konfabulacjach.
Co za zenada.

29. Data: 2011-10-21 22:21:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-21 19:28, K. pisze:

> [...]
>
> a 'wrażliwość' na odrzucenie w porównaniu z niską samooceną, o qrde,
> to jest po prostu piękne czytać co tu się dzieje

Ale fajna paranoja :) Też kcem takom :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

30. Data: 2011-10-22 14:52:27

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 11:21 pm, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Ale fajna paranoja :) Też kcem takom :)

iiiitam, żadna paranoja. paranoja ma to do siebie że przynosi poważny
distress. ja mam tylko dobrą zabawę :-)

post testowy
jedno co warto, to napic sie warto...
Papier nierychliwy, ale sprawiedliwy.