szarpanie się z sałatą jaki ma sens?

51. Data: 2006-06-22 11:52:49

Temat: Re: szarpanie się z sałatą jaki ma sens?
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

JackOss napisał(a):

> Czy darcie sałaty ma jakieś znaczenie poza rytualnym? Nie przemawia do
> mnie wchodzenie jakiejś "treści" sałaty w reakcję ze stalą noża.
> Przecież gdyby tak było, to by szczaw pożarł moje noże. Poza tym - czy
> darta czy cięta i tak ma naczyna swoje rozdarte, więc jaka to różnica:
> pocięte czy rozdarte?

Podobno krojona szybciej więdnie, niż rwana.
--
pa, BBjk

52. Data: 2006-06-22 11:54:27

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e7d80d$1g9$1@atena.e-wro.net, JackOss wrote:
> Poza tym - czy
> darta czy cięta i tak ma naczyna swoje rozdarte, więc jaka to różnica:
> pocięte czy rozdarte?

Tak na zdrowy rozum to drze się pewnie wzdłuż jakichś tam ścianek
komórkowych, a jak tniesz, to po prostej. Więc jakaś tam różnica pewnie
jest.

Niemniej jednak ja tnę, szybciej idzie, a naprawdę nie jestem w stanie
wyczuć różnicy w smaku.

Hania
--
***
What is a detour? A wrong way to the right place. [Laurel & Hardy]

53. Data: 2006-06-22 11:56:15

Temat: Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Gotowanie w pojęciu ogólnym - kuchnia, gotowanie, dieta <- potocznie
> "gotowanie".

a skad zes tam diete wtranzolil?????
Dieta (z gr. ?????? diaita - "styl życia") - inaczej sposób odżywiania

Panial??? SPOSOB odzywniania...

A gotowanie to pojecie calkiem ogolne... majace w sobie tylko zalazek
diety...

54. Data: 2006-06-22 11:57:54

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Misiek wrote:

> Wykluczac tluste? a jesli lubi? (ja uwielbiam na ten przyklad...)

Tzn. nie do końca wykluczać, ale ograniczać.

> A czemu niby? Prowadzi program o gotowaniu a nie o dietetyce czy
> "zdrowym" odzywianiu sie...

No właśnie dlatego mi się to nie podoba.

> I pozostawia wolny wybor ludziom...

No to jest oczywiste.

> W ktorym momencie powiedzial ze to co proponuje jest calkiem zdrowe??

A nie jest?

> ja takiego czegos nie slyszalem... a bigos jest taki super zdrowy???
> a giolonka??? a tluste zeberka??? i wiele innych... a jednak ludzie
> je uwielbiaja jesc...

Byleby tylko nie jedli wyłącznie tego.

> A kto prowadzi nauki pzedslubne? jak nie ksiadz? i mowi miedzy innymi
> o sexie, zwiazkach partnerskich itd itp?

No właśnie to jest dla mnie absurdalne. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

55. Data: 2006-06-22 11:58:03

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK. Użyłem złego słowa.

> OK. Ale właściwie jaki, *najmniejszy*, związek Twoje czepialstwo ma z
> tematyką grupy, w sensie z dyskusjami o kuchni itp.?

Moje? To ty się czepiłeś, nie wiedzieć czemu, Kuronia, że na pewno nie wie
co się powinno jeść, i nie powinien się w TV w programach kulinarnych
pokazywać, bo nie lubisz grubasów. A ja nie lubię takich jednoosobowych
wyroczni - bo IM się nie podoba.
A nie, przepraszam, dyskwalifikowało go że gotował mięso przed smażeniem.
Dziwne że nie wiedziałby tego, to po pierwsze, a po drugie - kołacze mi się
po głowie przepis w którym tak się robiło. Coś z kuchni azjatyckiej?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

56. Data: 2006-06-22 11:59:56

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nadal będą podejrzani w roli osoby prowadzącej program o zdrowym
> trybie życia.

(ciach)

> A mnie to już mało przyczyny obchodzą, nadal jest podejrzany w roli
> osoby prowadzącej program o gotowaniu.

GDZIE jest napisane ze program o gotowaniu ma cokolwiek wspolnego ze ZDROWYM
zywieniem??????

Programy o zdrowym zywieniu pozostawmy dietetykom...
a kucharze wcale nie musza serwowac ZDROWEGO stylu zycia i zdrowych
potraw... Jesli ktos chce tak jesc... to czemu nie pokazac jak to smacznie
przyzadzic???

57. Data: 2006-06-22 12:01:18

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** flower wrote:

> Moje? To ty się czepiłeś, nie wiedzieć czemu, Kuronia, że na pewno
> nie wie co się powinno jeść, i nie powinien się w TV w programach
> kulinarnych pokazywać, bo nie lubisz grubasów.

Nie napisałem nigdzie, że nie lubię grubasów. Coś nadinterpretujesz. To
raz - napisałem MOJĄ OPINIĘ (nie musisz się z nią absolutnie zgadzać),
że to dziwnie wygląda jak ktoś chorobliwie otyły wypowiada się o
żywieniu (które z automatu jakby oczekuję, aby było zdrowe).

> A ja nie lubię takich jednoosobowych wyroczni - bo IM się nie podoba.

No, mi się nie podoba.

> A nie, przepraszam, dyskwalifikowało go że gotował mięso przed
> smażeniem.

O w końcu na temat.

> Dziwne że nie wiedziałby tego, to po pierwsze, a po drugie - kołacze
> mi się po głowie przepis w którym tak się robiło.

Ale on robił OIDP kotlety, nie pamiętam już dokładnie tego programu,
ale widziałem to i stwierdziłem, że wygaduje straszne bzdury.

> Coś z kuchni azjatyckiej?

Całkiem możliwe i na pewno ma to swoje przyczyny.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

58. Data: 2006-06-22 12:03:06

Temat: Re: Kuroń [Było: Re: szarpanie się z sałatą jaki ma sens?]
Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

> Mi nie odpowiada, że on jest otyły (i to bardzo) - to świadczy o jego
> wiedzy n.t. dietetyki i w ogóle zdrowego trybu życia, takiemu
> kucharzowi nie zaufam.

Ale Kuroń nie jest dietetykiem, tylko kucharzem...
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

59. Data: 2006-06-22 12:04:39

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Misiek wrote:

> a skad zes tam diete wtranzolil?????
> Dieta (z gr. ?????? diaita - "styl życia") - inaczej sposób odżywiania

> Panial??? SPOSOB odzywniania...

I gotowanie z dietą Twoim zdaniem nie ma nic wspólnego? Gotowanie w
sensie OGÓLNYM - jak stoisz w kuchni i robisz jedzenie to można
powiedzieć, że gotujesz - chociaż być może wcale niczego tam nie
gotujesz (w sensie obróbki cieplnej) tylko aktualnie smażysz, albo w
ogóle robisz na surowo.

> A gotowanie to pojecie calkiem ogolne... majace w sobie tylko zalazek
> diety...

Mające zalążek diety, żywienia, stylu życia itp.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

60. Data: 2006-06-22 12:05:19

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn. nie do końca wykluczać, ale ograniczać.

Czlowiek ograniczony = czlowiek zdrowy???

heh to taka dygresja... nie majaca nic wspolnego z tematem "rozmowy"

> No właśnie dlatego mi się to nie podoba.

To chcesz ogladac programy kulinarne czy o zdrowym gotowaniu??? bo to jednak
NIE TO AMO czesto gesto !!!

> No to jest oczywiste.

> A nie jest?

No wg Ciebie nie jest 9je to co gotuje a wyglada jak wyglada.... wnioski?? )

> Byleby tylko nie jedli wyłącznie tego.

> No właśnie to jest dla mnie absurdalne. :)

Jak dotychczas absurdalne jest twoje twoerdzenie ze jedzenie/gotowanie/(inne
dowolne nazwy) MUSI byc zdrowe.........

[przepis]sałatka z pistacjami
Wysyp kalarep...
Pasteryzacja zakupionej kiełbasy