Kurs języka migowego w Warszawie

1. Data: 2004-06-03 14:21:30

Temat: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: "Marcin Kuźmiński" <m...@e...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aby poznać szczegóły napisz e...@e...edu.pl
lub zadzwoń (22) 628 19 10

ESA - specjalistyczne usługi językowe

2. Data: 2004-06-03 16:59:17

Temat: Re: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kuźmiński napisał:

> Aby poznać szczegóły napisz (...)

WON spamerzy! Jeszcze nie macie dosyć? Kurczę, ile można spamować tę
samą grupę... Nie dość, że to zwykła, komercyjna szkoła językowa, to
jeszcze nie potrafi się reklamować w normalny sposób. Na pewno nie
skorzystam z ich usług i odradzam to każdemu.
Za karę coś dla reklamożerców: e...@e...edu.pl e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl e...@e...edu.pl e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl
e...@e...edu.pl

Z poważaniem
PWZ

--
O tempora, o mores!

3. Data: 2004-06-03 17:03:14

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kuźmiński napisał:

> Aby poznać szczegóły napisz
..

No i zapomniałem dodać kilka adresów dla pana Marcina:
m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl m...@e...edu.pl m...@e...edu.pl m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl , m...@e...edu.pl, m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl
m...@e...edu.pl

Z poważaniem
PWZ

--
O tempora, o mores!

4. Data: 2004-06-03 21:21:03

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> ..
>
> No i zapomniałem dodać kilka adresów dla pana Marcina:

A może do abusa ??
Raz a skutecznie :-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron004/
_______________________

5. Data: 2004-06-04 06:36:37

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał:

> A może do abusa ??
> Raz a skutecznie :-D

Masz rację, następnym razem pójdzie do abusa.

Z poważaniem
PWZ

--
O tempora, o mores!

6. Data: 2004-06-04 21:02:54

Od: "jolka kur" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie kochani zamiast prawić impertynencje pod adresem Pana ktory zamieścił
anons napiszcie jeśli jesteście takimi znawcami gdzie najlepiej nauczyć sie
jęzuka migowego jak tak dalej pojdzie bede musiała sie jego nauczyć żeby moc
sie porozumiewać z ludzmi pozdrawiam serdecznie i przesyłam całuski Jola

7. Data: 2004-06-05 06:30:15

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 04-czerwca-2004 o godzinie 23:02:54 jolka kur napisał/a

> [...]
>sie porozumiewać z ludzmi pozdrawiam serdecznie i przesyłam całuski Jola

Ale czemu ZAMIAST?

Przecież jedno nie wyklucza drugiego.

Ja na przykład NIE WIEM gdzie się można tego nauczyć, ale wiem, że na
pl.hum.tlumaczenia jest przemiła skadinąd gluchoniema tlumaczka, która
byc może potrafiłaby to powiedzieć.

A spamerom mówimy nasze stanowcze NIE!

Adam Pietrasiewicz

8. Data: 2004-06-05 12:47:09

Temat: Re[2]: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: Kibic <kibic@le,ciety.na.durni> szukaj wiadomości tego autora

W liście mosci pana Adama Pietrasiewicza datowanym 5 czerwca 2004
(08:30:15) można przeczytać:

AP> W piątek 04-czerwca-2004 o godzinie 23:02:54 jolka kur napisał/a

AP> Ale czemu ZAMIAST?

ZAMIAST sie czepiac mozna bylo chyba zajrzec do slownika.

Za PWN :

zamiast Ťwyraz oznaczający, że coś jest przez coś zastąpione — zwykle
z uwydatnieniem kontrastu, sprzeczności z tym, co być powinno, czego
można by się spodziewać, oczekiwaćť

Wałęsał się zamiast pracować.
Przyszła ciotka zamiast matki.
Zamiast na lewo skręcił na prawo.

AP> Przecież jedno nie wyklucza drugiego.

No i wlasnie,bo TO slowo NIE MA wykluczac ! Cos kiepsko z logika u
moscia Pana.

Wykluczyc to mozna Pana z tej grupy ! :)

AP> Ja na przykład NIE WIEM gdzie się można tego nauczyć, ale wiem, że na
AP> pl.hum.tlumaczenia jest przemiła skadinąd gluchoniema tlumaczka, która
AP> byc może potrafiłaby to powiedzieć.

AP> A spamerom mówimy nasze stanowcze NIE!

Mow Pan za siebie !!! (no chyba ze zostalo Panu cos z nowomowy
z "dzialalnosci" sprzed '89 i nie moze sie Pan tego nawyku pozbyc)

Wiekszosc uczestnikow TEJ grupy (a jak latwo ocenic jest ich ponad
1000) nie ma NIC do tego by informacje DOTYCZACE tematyki TEJ grupy
pojawialy sie tu bez glupich komentarzy ze strony osob nie radzacych
sobie z filtrowaniem lub po prostu pelniacych role TROLLA zagrodowego.
Przypominam link :

http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

gdybys Pan dalej rznal glupa.

A oto na oslode wybrane akapity, gdybys mial Pan dalej problemy z
zrozumieniem to drobny cytat z moimi komentarzem ( K - ...)

TROLL ZAGRODOWY (macho netiquettivorus). [...]

Otóż po pierwsze troll zagrodowy nie atakuje kogo popadnie, a jedynie
osoby pasujące do określonego wzorca (K- wzorzec prosty : "spamerom
mowimy nie" ), a po drugie - spontanicznie
wykazuje pewne oznaki udomowienia! (K -ostatnio rzeczywiscie, AP Wam
sie rozplenil, ze nie powiem rozPANoszyl). W większości przypadków troll
zagrodowy atakuje osoby, które wchodzą nieproszone na
teren grupy dyskusyjnej (K - np wg jego mniemania spamerow) i łamią
zasady tak zwanej Netykiety, opisanej na przykład w [11]. [...]
(K - samemu lamiac ja na zawolanie)

Pisalem czas jakis temu o tym. A moze jestes Pan tak ograniczony by
zrozumiec ze NIE TYLKO PAN tu sie znajduje i ze TA grupa powstala i
RZADZI sie ZASADAMI majacymi jej sluzyc ! A powyzsze ogloszenie SLUZY
uczestnikom TEJ grupy !!!

Zadziwiac moze nieuwaga bo cytowalem nie tak dawno, w romowie z PANEM,
zaczerpniete z analizy archiwum TEJ grupy:

"Reguly proste i czytelne :

1. To nasza (Wasza) grupa
2. Tu mozemy mowic o wszystkim
3. Szczegolnie wazne sa sprawy mogace nam sluzyc. "

AP> --
AP> Pozdrawiam
AP> Adam Pietrasiewicz

Oszolomom mowie NIE !

Kibic

PS Milo mi jednoczesnie poinformowac ludzi zainteresowanych postepami
prac i badan nad trollem z rodzaju in validus vulgaris ze dzieki
wnikliwej obserwacji niektorych osobnikow (szczegolnie TEGO ^)
udalo sie dokonac kilku ciekawych obserwacji, chocby wlasnie
dotyczacych poruszonego w tym watku tematu quasispamu i ich trollowego
zawolania : "Spamerom mowimy NIE" . Jesli obserwacje zostana
potwierdzone podobnymi reakcjami to pozwole je sobie zamiescic w ODTW
(oficjalnej definicji trolla wozkowego) zaprezentowanej czas jakis
temu :

From: Kibic <k...@l...ciety.na.durni>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Slowo na niedziele :)
Date: Sat, 17 Apr 2004 22:18:09 +0200

9. Data: 2004-06-05 13:37:39

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 05-czerwca-2004 o godzinie 14:47:09 Kibic napisał/a

> [...]

>Przyszła ciotka zamiast matki.
>Zamiast na lewo skręcił na prawo.

>No i wlasnie,bo TO slowo NIE MA wykluczac ! Cos kiepsko z logika u

Aha. Czyli jeśli ZAMIAST dyskutować o spamerze mamy udzielić
informacji o kursach, to oznacza, że mamy dyskutować o spamerze i
udzielać informacji. Czyli zastępując dyskusje o spamowaniu
informacjami o kursie mamy nadal dyskutować o spamowaniu.

Przepraszam, jak widać faktycznie z logiką u mnie nienajlepiej. Ale
cieszę sie, że Pana spotkałem, dzieki czemu będe mógł poznać Pańską
logikę... alternatywną. Ostatnio to modne - "sprawny inaczej",
"kochajacy inaczej", to może też bvyc "logika inaczej", prawda?

>Wykluczyc to mozna Pana z tej grupy ! :)

Ja myślę, że najlepiej byłoby, jakby złożył Pan wniosek o wyłączenie
mi całkowite internetu. To byłoby najpewniejsze rozwiązanie. Ale w
zasadzie wykluczenie mnie z grupy też by mogło byc niezłe - doradzam
od razu złożyć odpowiednie podanie do własciciela i administratora
pl.soc.inwalidzi, bo on ostatnio ma duzo pracy z tego, co wiem. Myslę,
że przychylnie ustosunkuje się do Pańskiego podania, bo o ile wiem, to
on ogólnie nie lubi takich pieniaczy jak ja, którzy na dodatek na
logice się nie znają.

>Mow Pan za siebie !!! (no chyba ze zostalo Panu cos z nowomowy
>z "dzialalnosci" sprzed '89 i nie moze sie Pan tego nawyku pozbyc)

Ależ ja MÓWIĘ za siebie.

I za siebie mówię:

SPAMEROM STANOWCZE NIE!

Czy jest Pan zwolennikiem spamowania, że jakoś to Panu tak
przeszkadza?

> [...]
>pojawialy sie tu bez glupich komentarzy ze strony osob nie radzacych
>sobie z filtrowaniem lub po prostu pelniacych role TROLLA zagrodowego.

Aha.

Czyli wygląda na to, że jest pan jednak zwolennikiem spamowania. No
cóż, widzę, że dodatkowo uważa się Pan za vox populi.

Zastanawiam się, czy słyszy Pan jakieś głosy? Czy też inaczej dochodzi
Pn do tej głębokiej wiedzy o tym, czego 1000 czytelników grupy
pl.soc.inwalidzi chce?

Bo jak to są głosy, to ostrzegam, że choć Joanna d'Arc też słyszała
głosy, to nie należy zapominać, że marnie jednak skończyła...

> [...]
>zrozumiec ze NIE TYLKO PAN tu sie znajduje i ze TA grupa powstala i
>RZADZI sie ZASADAMI majacymi jej sluzyc ! A powyzsze ogloszenie SLUZY

Aha. No widzi Pan, nie wiedziałem, że reklamowanie szkoły językowej
służy uczestnikom tej grupy. A może lepiej byłoby, gdyby reklamowanie
szkoły odbywało się na gdypach służących reklamom i ogłoszeniom?

Ale, zamiast zasypywac nas swoim słowotokiem, którego najwyraźniej nie
potrafi Pan opanować (wyciałem nieco z tego, co Pan napisał, bo jakoś
nijak w tym sensu żadnego nie było), może od razu niech Pan powie CO
chciałby Pan nam tutaj zareklamować i sprzedać, ile to kosztuje, gdzie
to mozna kupić i dlaczego tak drogo? Uprości to nieco sprawę, a ja
myślę, że po tak obszernych wyjaśnieniach "dlaczego spamowanie grup
newsowych jest dobre, a piętnowanie spamu to trollizm" z całą
pewnościa 1000 czytelników pl.soc.inwalidzi z radością kupią to, co
chce im Pan zaoferować.

Adam Pietrasiewicz

10. Data: 2004-06-06 15:31:32

Od: "Kalinka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) ale wiem, że na
> pl.hum.tlumaczenia jest przemiła skadinąd gluchoniema tlumaczka, która
> byc może potrafiłaby to powiedzieć. (..)

On jest głucha, ale nie jest niema. Mówi i to skutecznie!!

Pozdrawiam
Magda

opieka dlugoterminowa w domu!
Język migowy we Wrocławiu